Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har blivit antagen till denna utbildning, men är så fruktansvärt tveksam på om jag ska ta det eller ej. Är ett stort steg att åka...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Raderad medlem 6459
·
Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig...
2
Svar
23
· Visningar
3 528
Senast: tanten
·
Tjatter Tråden för roliga historier, kul bilder och annat skoj! :bump: Jag börjar med en instruktion till p-piller:
8 9 10
Svar
186
· Visningar
22 760
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Har mycket järn i vattnet och allt blir missfärgat, inkl mitt blonda hår... :mad: Vattnet smakar även blod, går ej att dricka...
Svar
16
· Visningar
10 193
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Jag har vissa saker som jag önskar att jag tyckte om. Det kan vara sånt som ser gott ut, luktar gott, eller ser mysigt ut att äta. Det...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
16 403
Senast: Mineur
·
Tjatter Mitt första val är nog . Han verkar för hälsosam för att vara trovärdig i videon. "How I wish that I was stoned"
Svar
0
· Visningar
586
Senast: vallhund
·
Äldre Jag antar att det inte är en modefärg för tillfället, eller att jag tittar på fel ställen. Det jag behöver är en enklel, långärmad...
Svar
3
· Visningar
1 774
Senast: Missel
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 832
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag har varit trött, deppig, haft huvudvärk, lite snuva och nysningar, konstig känsla i halsen det sista. Jag har trott att jag håller...
Svar
8
· Visningar
709
Senast: LiZH
·
Kropp & Själ WTF - de senaste gångerna som jag köpt kruksallad har något ljushuvud hällt på torra risgryn. Idag så bet jag i ett risgryn och jag...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 473
Äldre Ibland händer det att jag tar någon av mina löpturer i skog och mark, problemet är bara det att jag inte har några riktigt bra skor...
Svar
11
· Visningar
664
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Någon som har tagit den eller vet något om den? Har fått den utskriven och den verkar ju hur läskig som helst :crazy:
2
Svar
36
· Visningar
16 138
Senast: GotAsecret
·
Tjatter Tja, som rubriken säger - jag blev inkastad i festkommittén och måste hitta på något till på tisdag kväll... Det är alltså ingen...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Emtherlia
·
Äldre Jag har ett par levis jeans jag gillar och skulle gärna ha ett par till likadana eller i annan färg, har vart och kollat i de lokala...
Svar
8
· Visningar
3 505
Senast: Helga
·
Svar
1
· Visningar
354
Senast: Intejag
·
Relationer Nu är man äntligen gift!! Bröllopet gick som planerat men nu har vi det där med bröllopsresa kvar. Undrar om det är någon här som har...
Svar
2
· Visningar
474
Senast: Hyacinth
·
Äldre Prince är död, det har bekräftats.
Svar
1
· Visningar
434
Senast: sweep
·
Äldre Skall resa till Grekland på lördag. Upptäckte när jag packade ihop pinalerna att mitt pass ser annorlunda ut än sambons och sonens. Mitt...
Svar
17
· Visningar
1 230
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Sd har kommit med förslaget att beröva brottslingar deras svenska medborgarska. Ett djärvt grepp av ett parti där den kriminalpolitiskte...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: CillaW
·
  • Låst
Tjatter Det var tydligen dags för ny tråd igen... :D Lite mör i kroppen efter gårdagens pass i trädgården men det är bara härligt. Det verkar...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 512
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp