Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hittade en snygg jacka på rea och har noll möjlighet att prova. :down:
Svar
6
· Visningar
6 163
Senast: Ioxia
·
Äldre Vi fundrar på att åka till Alcudia den 30 september och stanna i en vecka. Jag har googlat en del och hittat lite olika bud angående hur...
Svar
4
· Visningar
574
Äldre Hej jag skriver en bok! :) och den utspelar sig i en värld med flera länder - kanske inte jättestora - men i alla fall. I boken ska...
Svar
7
· Visningar
673
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Är det någon som nyligen (2015 och framåt) flugit med Aeroflot? Behöver erfarenheter från de som flugit själva, inte historier om någon...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: Aliche
·
Tjatter Jag hade gärna velat ha tips på musik som jag kanske skulle kunna gilla. Jag har rätt udda smak överlag (vilket jag skyller lite på den...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: millen
·
Relationer Jag har så otroligt svårt att ge negativa besked, och göra människor besvikna. Hur gör man egentligen på ett smidigt sätt? Hur...
2
Svar
24
· Visningar
3 336
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag är egentligen morgonmänniska och har ett väldigt stadigt sömnmönster oavsett om det är vardag eller helg. Sover sällan länge...
2
Svar
20
· Visningar
2 643
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Svårt att sätta rubrik på min fundering... Jag har en tränande dotter som har ansträngningsastma (eller nåt - har haft en tidigare tråd...
2
Svar
32
· Visningar
1 730
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Finns det någon på buke som läst Masterprogram i miljövetenskap? Kanske till och med i Stockholm? Hur ser arbetsmarknaden ut för denna...
Svar
3
· Visningar
486
Äldre Igår hade jag bilen på verkstad och fick på sommardäcken. Han påpekade efteråt att jag borde köpa nya för de hade torrsprickor på...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: fio
·
Äldre Någon som har erfarenhet av ovanstående? Många fastigheter i mitt område säljs av en dansk mäklarfirma, och hur jag än tänker på hur det...
Svar
13
· Visningar
796
Kropp & Själ golit har det lite för bra just nu. Fick ingen kvarskatt, oanständigt sexliv, bilen gick igenom besiktningen och hyran är betald...
2
Svar
39
· Visningar
2 025
Senast: Jeffery
·
Äldre Om jag hyr en lägenhet i andra hand, kontrakt skrivet på ett år, kan då personen som har första handskontraktet då byta ut lägenheten...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag brukar inte bry mig speciellt mycket om mina fötter, men häromdagen så svor jag lite över att min högra lilltå hade en hel massa...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: escodobe
·
Äldre Jag funderar på vad som gäller när man är hyresgäst och hyr ett hus. Vem har rätt att korsa tomten? Finns det något man som hyresgäst...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 740
Äldre Vi funderar på att köpa en begagnad arbetsbod på hjul för att bygga om till hönshus och har hittat ett intressant objekt som är...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: Jeffery
·
Äldre Har biljetter till en teater-/körföreställning där en vän har en roll. Det är en amatöruppsättning som spelas på en "riktig" etablerad...
Svar
10
· Visningar
8 512
Senast: macan
·
Kropp & Själ Vad gör man när stora delar av livet känns skit. Egentligen är det främst min jobbsituation som gör det. Jag går runt och är stressad...
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: Kilauea
·
Relationer Förlovningsdags ♥ Jag har hittat ringen i mitt liv, älskar den helt enkelt och kan inte tänka mig nått annat efter att ha sett denna...
2
Svar
20
· Visningar
7 504
Senast: Marty
·
Kropp & Själ Någon som testat? Någon som testat sådan som finns att köpa får några tusen för hemmabruk? Fungerar det?
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp