Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Hallå buke! Kan man snöra ett kött med snören från den där nätstrumpan den kom i? Jag har en prima stek som efter lite finputsning kan...
Svar
4
· Visningar
3 858
Kropp & Själ För drygt två veckor sedan började jag få ont på vänster sida av tungspetsen. Några dagar senare blev jag "kal" där jag fått ont...
Svar
10
· Visningar
1 857
Senast: tangens
·
Äldre Är det någon här som för en budget över sina inkomster och kostnader? Jag och sambon började göra det denna månad och redan efter 2...
2
Svar
22
· Visningar
2 210
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Hade för några år sen utdragna smärtproblem med fötterna och fick diagnosen plantar fasciit och "kollapsad hålfot. Inte hälsporre då...
Svar
18
· Visningar
1 393
Senast: morgaine
·
Kropp & Själ Som många andra har mitt dygn lite för lite timmar så funderar hur jag skall hinna med "allt" Med resor till och från jobbet är jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 739
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ och håller vikten hur äter ni? Vad äter ni och vilka rutiner kring maten har ni? Vad dricker ni? Jag vet med mig att mina matvanor och...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
15 522
Senast: Piraja
·
Äldre Jag har total dille på lök, jag kan inte få nog! Vitlök, gullök, rödlök osv, allt! Skulle kunna äta vitlökssmör med sked. Men det blir...
2
Svar
21
· Visningar
1 496
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Blev under hela grundskolan mobbad och utfryst vilket lett till att jag konstant går runt och tänker att folk ogillar mig för vad jag...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: Miljon
·
Svar
1 999
· Visningar
65 338
Kropp & Själ Reusable Menstrual Products, alltså. Det vill säga mensskydd som rengörs och återanvänds istället för att slängas efter användning. Jag...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: Emrox
·
Relationer Ja, Vad gör ni med era partners? Ja jag fattar ni äter och sover ihop, men jag tänker om ni har någon aktivitet typ en gång i veckan som...
2
Svar
24
· Visningar
18 154
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Hej i går hände det i natt nån gång då fick jag den efterlängtade mensen dock är den mycket svag och inte alls så tjock som brukar...
Svar
14
· Visningar
1 053
Senast: annie_cool
·
IT & mobiler Jag kom över en Sony A290 rätt billigt igår så tänkte lära mig att fota lite, problemet är att jag fattar noll när folk börjar prata...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Lilltess
·
Tjatter Vad tror ni blir dessa skyltar vanliga snart? De skulle nog behövs, det här var tydligen dock ett konstprojekt. Men lite rolig var den...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: emlem
·
Relationer Om din sambo bjuder hem en av sina vänner till er gemensamma lägenhet, och din sambo vet att du inte är särskilt förtjust i denna vän...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 215
Senast: Hyacinth
·
Äldre Ja, som rubriken säger. Har ni några bra tips på mat som kan lagas på två kokplattor? Jag bor, som man säkert kan räkna ut, i en...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 553
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag hittar inte menskoppstråden som fanns här förr, så hoppas det är okej med en ny för min fråga :o Jag har problem med att få menskopp...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Emrox
·
Äldre Mina föräldrar ska sälja sitt hus, eventuellt till min lillebror till ett förmånligt pris. Om detta sker kommer jag få motsvarande summa...
Svar
18
· Visningar
1 700
Senast: Verdandi
·
Kropp & Själ min man har en längre tid klagat på smärta kring skuldran på vänster sida. Idag orkade han inte så vi åkte in. Först till egen hälsovård...
2
Svar
30
· Visningar
5 181
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Jag har tydligen det. Är det skillnad på om de sitter i ryggen vs nacken? Tagit förgivet att de satt i bröstryggen, men tydligen inte :o
Svar
0
· Visningar
685
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp