Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Övr. allmänt Finns det någon "central" motsvarighet till Vita arkivet? Dvs ett ställe där man kan berätta hur man vill ha sin begravning mm oberoende...
Svar
6
· Visningar
1 181
Kropp & själ Ja, rubriken låter väldigt dramatisk och tragisk men det är inte riktigt så dramatiskt i verkligheten. I alla fall inte för mig. I...
Svar
18
· Visningar
4 951
Kropp & själ I samband med insättning av hormonspiral märkte jag det direkt på håret...Blir så fort fett.Har blekt slingor och haft schampo och...
Svar
10
· Visningar
1 899
Övr. allmänt Efter att ha hört mycket bra från olika håll om det här med att köpa färdigpackade matkassar så tänkte jag prova på detta. Men alla...
Svar
9
· Visningar
2 159
Kropp & själ ...eller alltid på språng till något? Hur ser det ut i er kalender? Själv inser jag att jag varit alldeles för fullbokad väldigt... 2
Svar
24
· Visningar
2 565
Relationer Jag och killen har vart ihop i ett par månader men tristessen har börjat komma, vi ses oftast på helger och han sover hos mig någon... 2
Svar
26
· Visningar
3 898
Övr. allmänt Jag fick ett mail från en bekant som jag misstänker är någon form av lurendrejeri eller virus. Det står att personen befinner sig...
Svar
10
· Visningar
1 642
Kropp & själ Skiter i att vara anonym. Ja vad gör man när allt faller. Hela livet? När det känns som om syret tagit slut och den enda...
Svar
5
· Visningar
1 602
Övr. allmänt närmar sig oroväckande :crazy:. Här förväntar man sig att 100 000 pers utifrån kommer att invadera vår trevliga stad. Utöver vanlig... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 150
Skola & jobb Hur gör man egentligen? Anledningen är helt enkelt att jag och flera av mina kollegor blir behandlade som skit, och jag står inte ut...
Svar
8
· Visningar
2 616
Övr. allmänt Snabba svar tack, sambon är i affären och jag behöver meddela vad som ska köpas in :p Ska göra fransyska, ungefär 1 kg. Har inga... 2
Svar
25
· Visningar
3 737
Övr. allmänt Nån som vet nån pålitlig engelsk sida där man kan beställa löparskor billigare än i butik?
Svar
7
· Visningar
1 106
Övr. allmänt Vänder mig till er kloka bukefalister om råd :) Jag fick ärva en hel den pengar i fonder efter min farfar. Jag har inte brytt mig så...
Svar
8
· Visningar
2 382
Kropp & själ Hur skadligt är detta? Jag har gjort dessa tre undersökningar nu på två dagar och dom var först tveksamma att göra en CT eftersom det... 2
Svar
34
· Visningar
8 676
Övr. allmänt Jag tror inte att händelserna i Boston den senaste veckan har undgått någon. Inte heller att den yngste och överlevande misstänkte...
Svar
2
· Visningar
864
Relationer De vänner jag haft sedan barnsben har en efter en slutat att höra av sig. Jag brukar försöka hålla kontakten, men när de aldrig vill/kan... 2
Svar
30
· Visningar
3 775
Skola & jobb Hur lång tid brukar det ta innan man får besked från CSN gällande sökt studiemedel? :)
Svar
1
· Visningar
1 041
Kropp & själ Har under alla år haft otroligt regelbunden mens, 28-30 dagars intervall. Nu fick jag en blödning efter 17 dagar, som dessutom hållit i... 2
Svar
22
· Visningar
16 817
  • Låst
Övr. allmänt Finns ju en tråd om vad man är irriterad på, så nu kommer en om vad som gör er glada idag istället :) Jag har precis kommit hem från... 100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
94 234
· Reykjavik
Skola & jobb Om man är sjukskriven pga av att man mår dåligt psykiskt av att vara på jobbet. Vad är då ok/inte ok att göra? Är det tex ok att gå på... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 089

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Borde jag flytta?

Radannonser

• 6 årigt islandssto

Hästnyheter

Bukefalos