Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Det här är ett råd jag läst flera gånger på buke och jag tycker det är ett bra råd, jag förstår poängen. Jag förstår dock inte hur jag...
Svar
14
· Visningar
1 327
Senast: Raderad medlem 6459
·
Trädgård & Växter I sommar ska jag åka iväg under 2 veckor och jag funderar på vad det finns för alternativ för att hålla mina växter vid liv utan att...
Svar
19
· Visningar
5 243
Skola & Jobb Finns det några aktiva eller före detta studenter från Lund här? Jag har insett att Lunds universitet verkar ha precis allt jag söker...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: pajaztar
·
Äldre Jag fick tillbaka även i år. Tyvärr inte så mycket som jag brukar få,men så länge man slipper betala så ska man vara glad. :D
8 9 10
Svar
184
· Visningar
11 976
Skola & Jobb Ni vet de livskriser man kan få ibland, till exempel - vad ska jag göra med mitt liv eller vad ska jag äta till middag? Grejen är att...
Svar
8
· Visningar
1 117
Senast: mandalaki
·
Äldre Kan vi ha en tråd där vi hjälps åt att hitta relevanta och trovärdiga källor i olika frågor? Det kan handla om att hitta fakta som...
2
Svar
34
· Visningar
1 686
Senast: Tassetass
·
Tjatter Min syster gifter sig i sommar och vi ska självklart anordna en möhippa! men där tar det stopp och jag behöver er hjälp med vad man kan...
2
Svar
35
· Visningar
2 202
Senast: Snurrfian
·
Hemmet ...Behöver lite inspiration.. Själv ska jag äta pannbiff, potatisklyftor med Jensen bøfhouse's favorit-sås.
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Vi får ev någon ledig dag då vi är på Gotland över helgen och i början av nästa v. Vad bör man se/göra? Vi gillar härliga...
Svar
6
· Visningar
640
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det kommer nog bli att tillbringa ett par dagar i Norrköping. Mottager gärna tips på vart man bor och äter hyggligt. Och vilka ställen...
Svar
16
· Visningar
1 686
Senast: ghost
·
  • Låst
Relationer Det fanns en bröllopstråd på ÄU en gång i tiden, då var jag mest ivrig påhejare :D Nu är det dock min tur, nästa sommar är det dags och...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
177 201
Senast: Emtherlia
·
Relationer går folk omkring och visar fotknölarna O_o
2
Svar
32
· Visningar
1 768
Senast: Red_Chili
·
Fritid Någon som testat färga zpagettigarn själv? vilken typ av färg passar bäst etc. Vill ha en större mängd ljusgrön men det verkar inte gå...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Efwa
·
Tjatter Då är det dags för årets säsong av Ponnyakuten. Vi, Artline och Myrten, är de nya programledarna (LLs). Just nu är det tomma boxar och...
42 43 44
Svar
861
· Visningar
28 980
Senast: Artline
·
Kropp & Själ Läser på Sveriges Radios hemsida om livsmedel som innehåller många bekämpningsmedel - och att det kan finnas så mycket som 22 olika...
2
Svar
32
· Visningar
1 745
Senast: tott
·
Äldre Någon som är kunnig inom fastigheter? Tidigare ägare till min fastighet (min far) skänkte en bit åkermark till grannen att bygga garage...
2
Svar
28
· Visningar
5 703
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Vad har ni tänkt äta för gott i helgen? :d
2 3
Svar
48
· Visningar
2 257
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Under ett par veckor har jag haft mer eller mindre ont i innerkanten på revbenen nedanför bröstbenet på vänster sida. Har inte gjort mig...
Svar
5
· Visningar
10 197
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Hej! Har ett problem sedan en tid tillbaka som jag inte är så stolt över. Det är så att jag väldigt ofta är avundsjuk så att det ofta...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 002
Senast: Vallmo
·
Tjatter Hur lång tid tar det för er att städa erat hem? Hur ofta görs det och framförallt, vad gör ni? Vad ingår i erat vardagsstäd respektive...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
10 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp