Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej! Någon som vet om söndagens kür sänds i repris? Sitter i bilen just då, har inget annat val...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: marsve
·
Hemmet Nu behöver jag alla bukes hemmafixares kunskaper eftersom jag inte blir klokare av google :D Jag har tagit bort en plastmatta från en...
Svar
3
· Visningar
2 003
Senast: Pegasus63
·
R
Kropp & Själ Min mamma och jag vill vandra en bit av caminon i maj nästa år och jag skulle jättegärna vilja läsa om andras erfarenheter! Jag hittade...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Börjar tillfriska från influensa men igårkväll började hostan från helvetet. Jag får andnöd och det gör så sjukt ont att hosta. Och jag...
Svar
14
· Visningar
3 981
Senast: GotAsecret
·
Skola & Jobb Buke brukar ju veta :) Jag undrar om det finns nån tidsgräns för grundläggande behörighet vid ansökan till Universitet/Högskola? Jag...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: TinkerBell
·
Äldre Jag behöver lite inspiration. jag har fått ansvaret för efterrätten till påskmiddagen och jag har fastnat totalt. Ska man göra tårta...
2
Svar
33
· Visningar
2 001
Senast: Nenii
·
Skola & Jobb Hejsan Jag har en uppgift jag inte reder ut, hoppas att det kanske är någon här som har lite koll på sånthär. Jag har ett rätblock med...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: labb
·
Skola & Jobb Jag ska söka ett sommarjobb, som jag känner verkligen borde passa mig. Första meningen i deras platsannons talar rakt till mig, känns...
Svar
4
· Visningar
679
Senast: Fossing
·
Kropp & Själ Allvetande Buke får svara på frågan ;) Hur många besök hos tandläkaren är det normalt för en rotfyllning? Det är en kindtand, trodde det...
Svar
13
· Visningar
1 066
Äldre Min gamla älsklingssnodd börjar bli slö och uttänjd så nu behöver jag några nya. Vet någon var man kan få tag på starka hårsnoddar...
Svar
19
· Visningar
2 646
Senast: Joelina
·
Kropp & Själ Åkte in akut igår med världens smärtor i magen/ryggen vilket visade sig vara gallstensanfall. Jag ska göra ett ultraljud inom...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 041
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler Jag har under de senaste dagarna fått bl.a. prenumerationer som jag aldrig har anmält mitt intresse till. Min första tanke gick till en...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Blimblom
·
Äldre Hejsan Sverige och Buke, nu är det så att jag och min pojkvän tänkt komma på besök från Finland på långfredag. Närmare bestämt Haparanda...
Svar
11
· Visningar
683
Senast: MCP
·
Äldre Fråga. Min bil stod aningens för nära ett hus som exploderade typ i söndags. Pga gastuber och annat fick jag inte hämta ut bilen förrän...
Svar
3
· Visningar
560
Senast: Pegasus63
·
Fritid Står i kvalet om att ev. köpa mig en NIKON D3300 + 18-105 VR/3,5-5,6 men vill fråga er mer erfarna om det är en bra kamera/objektiv...
2
Svar
24
· Visningar
1 259
Senast: Marty
·
Hemmet Jag ska måla om lite möbler inomhus och har fått tipset att använda linoljefärg. Grejar jag det som relativt nybörjare? Någon som kan...
2
Svar
23
· Visningar
3 274
Senast: pimy
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft väldigt torr hud i ansiktet, så den biten är inte så konstig. Men det har avhjälpts tidigare med att smörja in med...
2
Svar
30
· Visningar
2 338
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Vad jag tror är influensa började för fyra dagar sen med plötslig feber. Otrolig smärta i hela kroppen, huvudvärk, illamående, hosta...
Svar
1
· Visningar
278
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Vilken kvarg smakar bäst? Har provat lite olika men tycker de smakar bläh. Den enda jag verkligen gillar är Valio med hallon och blåbär...
2
Svar
20
· Visningar
1 236
Senast: Ravishing
·
Skola & Jobb God kväll på er bukare! Lite kvälls deppade tankar.. Vad ska jag göra med mitt liv!? Jag är 28 år, utbildad djurvårdare på gymnasiet...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 463
Senast: Julienne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp