Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har funderat på en sak och har nu kommit till slutsatsen att det skulle vara oerhört intressant att höra hur ni andra resonerar...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
21 931
Senast: Enya
·
Äldre Det ringer och jag svarar inte då det är ett okänt nummer. Sen när jag kollar upp det är det mitt eget nummer, hur går det till? Jag...
Svar
14
· Visningar
2 989
Senast: hljomalind
·
Kropp & Själ Just det - vad äter ni efter träning?
Svar
0
· Visningar
207
Senast: tott
·
Äldre Någon som har ett recept för en enportionskladdkaka?
2 3
Svar
40
· Visningar
2 198
Senast: Alexis
·
Relationer Jag kör ännu en tråd på mitt anonyma nick, då det känns bäst även här, att få vara anonym. Som trådstarten säger, min pappa fyller...
2
Svar
33
· Visningar
2 844
Senast: Ava22
·
Äldre Har kollat lite på de vanliga butikernas (HM, Lindex, Kappahl och Gina Tricot) hemsidor utan att hitta det jag söker... Söker en vit...
Svar
16
· Visningar
1 352
Senast: Tokyo
·
Skola & Jobb Såg på lokalblaskans websida att "Unionen och Sveriges Ingenjörer varslar om strejk från och med den 18 april sedan förhandlingarna med...
Svar
14
· Visningar
1 003
Senast: AgentCarter
·
Hemmet Undrar om nån här har ett hum om priser för bygglov? En tomt utan hus på, i ett stugområde, och en stuga på 20-25 kvadratmeter, vad kan...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
1 967
Senast: Anna
·
Tjatter Min Facebook har ändrat mitt språk till Spanska och jag har ingen aning om hur man byter tillbaka (kan inte Spanska och vet inte var man...
Svar
3
· Visningar
4 915
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Är medlem i en grupp på Facebook där någon idag gjorde ett OT-inlägg om sin sjuka dotter och frågade om råd. Ungen (i 3-4-års åldern)...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 599
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Är det någon som har tips på lugnade preparat på Apoteket som man kan köpa utan recept?
2 3
Svar
56
· Visningar
12 896
Senast: Thess
·
Äldre Jag och min partner har pratat i typ tio år om att vi vill slippa den sydsvenska idiot-anti-vintern och åka och jobba någonstans under...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Kort fråga - någon här som gått IB-gymnasiet? Erfarenheter, tankar, allt möjligt? Tack :)
Svar
2
· Visningar
594
Senast: em-pirre
·
Äldre Problem med grannarna i lägenheterna, fler som har det? Jag och moder min bor i lägenhet, bott här i ca ett år nu och nu har vi fått...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
32 989
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Är bjuden på bröllop och fick nu ett konto-nr på mail där de önskar pengar. Hur mycket ska man ge? Skriver man namn vem det är från...
Svar
15
· Visningar
2 856
Senast: Vallmo
·
Äldre Vi ska sälja lägenheten och jag började kolla efter vilken mäklare som kan ha en bra deal. Jag ser direkt Erik Olsson som skriver "Jag...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: skuggi
·
Äldre Jag och sambon hade inte tänkt köpa radhus eller ny lägenhet förrän om ett par år. Men plötsligt har det dykt upp ett "unikt" objekt på...
Svar
0
· Visningar
623
Senast: cherie
·
Hemmet Inför överlåtelsen av huset hade säljaren låtit göra en energideklaration, vilket det är lag på att göra. Hon begrep inget av...
Svar
6
· Visningar
1 496
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja jobba på en del saker hos mig själv, sånt som står i vägen för mig och gör att jag inte uppnår mina mål i livet. Målen...
2
Svar
26
· Visningar
1 729
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp