Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej! Jag är en person som har väldigt svårt att hitta inspiration och motivation att göra saker. Jag har massor med saker jag vill göra...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: Maoam
·
Skola & Jobb Hur tänker ni här? Jag håller på med att söka jobb eftersom jag är färdig till våren. Har varit på en hel del intervjuer och blivit...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ I är det tredje dagen med konstiga och väldigt jobbiga symptom. Jag har grotesk huvudvärk som knappt går att lindra, magont, gaser...
2
Svar
36
· Visningar
6 331
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Ja imorgon öppnar äntligen anmälningen till HT. Så jag tänkte det vore roligt att höra vad ni ska söka för program till hösten? :D:d...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: canine
·
Skola & Jobb Jag håller på att söka jobb och funderar på det här med referenser. Eftersom det var länge sedan sist och då hade jag egentligen inga så...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: starcraft
·
P
Äldre Jag minns en barnbok med fotografier om en boxertik som hette Ofelia och när hon skulle ha valpar. Jag lyckas inte googla fram den nu...
Svar
4
· Visningar
554
Senast: prallan
·
Hemmet Fråga till er som bor på landet och köper ved av grannar... vad är lagom pris för ved (barr respektive löv) i okapade färska stockar...
Svar
9
· Visningar
5 266
Äldre Hjälp en newbie :p På söndag ska jag flyga ensam från frösön till Landvetter. .. Jag har aldrig i mitt liv flugit inrikes och vid de...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 841
Senast: Piek
·
Tjatter Någon mer här inne som följer Survivor?:up:
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Lumos_Nox
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
12 935
Senast: voltis
·
Fritid Kunde för mitt liv inte få till en vettig rubrik. Såhär är det. Jag har en åker som tomtgranne. Den åkern planterades för en oändlig...
Svar
10
· Visningar
2 776
Senast: labb
·
Relationer Anonyt nick pga otroligt känsligt ämne. En anhörig har under de senaste åren blivit mer glömsk, nu märks det ännu mer än i somras...
Svar
4
· Visningar
836
Kropp & Själ Kan man ha en ätstörning med insikt? Dvs ena stunden hålla med andra om att man är underviktig, men i andra stunder göra allt för att...
2
Svar
24
· Visningar
1 808
Senast: chaosgirl
·
Hemmet Jag har haft en lampa uppsatt på väggen, uppenbarligen helt tokig i sin konstruktion. Glödlampan som jag haft i lampan har blivit varm...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: Magiana
·
  • Omröstning
Kropp & Själ Hemligt nick av uppenbar anledning... Jag har diskuterat med min pojkvän som envist hävdar att de flesta kvinnor älskar det.( för att...
Svar
16
· Visningar
1 827
Tjatter Det är nu bevisat men dom flesta av oss viste nog det redan;) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22431244.ab
Svar
6
· Visningar
538
Äldre jag och min kille vill äta ngt gott och ganska prisvärt idag/kväll i Gbg, runt femtiden kanske. Har ni ngt tips på ställen? Gärna fisk :)
Svar
2
· Visningar
774
Senast: Lager
·
Hemmet Är det någon härinne som målat våtrumsmattan i badrummet? Efter en snabb googling verkar det i alla fall vara möjligt och många verkar...
Svar
5
· Visningar
7 371
Senast: cherie
·
Tjatter Nu är det dags att dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D Jag vet att ni vid det här laget know the drill, men vi kör ett gäng...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
50 293
Senast: WS6
·
Svar
1
· Visningar
407
Senast: TygerTyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp