Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Nu är det dags att dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D Jag vet att ni vid det här laget know the drill, men vi kör ett gäng...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
50 293
Senast: WS6
·
Svar
1
· Visningar
407
Senast: TygerTyger
·
Trädgård & Växter Aldrig är väl trädgården så vacker, odlingsåret så lovande och skördarna så rika som strax innan det hela sätter igång på allvar. Så nu...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: tanten
·
Äldre Jag är inte rökare. Min pojkvän är dessvärre det och försöker verkligen sluta för min skull (och sin egna såklart). Han har trappat ner...
2
Svar
26
· Visningar
1 864
Senast: Trani
·
Relationer Buke brukar vara klokt tack vare en jäklarns massa insiktsfulla människor. Jag har ett dilemma. ("Hej Bullen") Vi har nyss köpt och...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
11 086
Senast: lundsbo
·
Tjatter Det här med bloggar... Jag tillhör den skalan som älskar att följa olika personers bloggar. Tycker det är avkopplande, undehållande och...
Svar
18
· Visningar
1 219
Senast: Tilja
·
Äldre Tänkte höra om det är någon som kan översätta syriska? Skulle hjälpa en familj som behöver lite prylar men hen skrev till mig på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 092
Senast: Andromedae
·
R
Kropp & Själ Ja, alltså, jag har en flaska jag vill öppna men äger ingen kapsylöppnare. Orkar inte masa mig till affären och inga grannar hemma på...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
27 832
Senast: Hedinn
·
Äldre I min ungdom ca 90-tal, fanns det små metallburkar typ snusdosestorlek med syrliga karameller i (och nått mjöl). Tror de var franska...
2
Svar
22
· Visningar
2 716
Senast: iNHALE
·
Äldre Jag erkänner, jag är världens sämsta på mode. Ofta kör jag mitt eget race men med denna klänningen så känner jag mig lite handfallen...
Svar
9
· Visningar
1 337
Hemmet Jag har fått en del kopparkastruller och försöker nu putsa upp dem för att sälja. Aldrig använda. Hur lyckas man få bäst resultat? Och...
Svar
13
· Visningar
2 005
Senast: alazzi
·
Äldre Dagens kanske märkligaste fråga, men jag saknar helt förmåga att minnas från år till år. Så, hur långt har knoppningen hunnit i början...
Svar
7
· Visningar
501
Senast: Raderad medlem 6459
·
Fritid Med inspiration från en annan tråd där någon hade anpassat taket efter möbeln i stället för möbeln efter taket:eek: så tänkte jag se vad...
Svar
1
· Visningar
526
Senast: tanten
·
Hemmet Så, här kommer en lång historia... Jag har en form av i-landsproblem. Vi bor för tillfället i lägenhet i en medelstor stad i Tyskland...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: Iamia
·
  • Låst
Tjatter Dags för en ny tråd igen :up: Här skiner solen så jag är på väg ut, helt underbart väder om än lite kallt (-11 nu men det kommer nog...
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
62 923
Senast: avslutat medlemskap
·
Skola & Jobb Nu ska jag ställa en fråga som är helt omöjlig för någon att svara på ;) Men ni kanske har lite tankar ändå. Jag var på...
2
Svar
22
· Visningar
1 738
Senast: Anna
·
Tjatter I bland lyssnar och skrattar jag till folk som sjunger låtar som korsat alla möjliga och omöjliga språkbarriärer i googel translate för...
Svar
2
· Visningar
2 233
Senast: emlem
·
Kropp & Själ Vilken gren inom islam är det som lever enligt sharia? Finns det risk att vi får en shariadomstol i sverige som det redan finns i...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
11 362
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp