Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är hemma hos en muslimsk familj. Har med mig min bebis. Får jag amma öppet eller ska jag gå undan? Dom kan ingen svenska och väldigt...
Svar
12
· Visningar
1 619
Senast: Pegasus63
·
Hemmet Hej! Jag skulle villa köpa en grej som jag sett i många tvättstugor i hyreshus, där man fäster ena änden på lakanen när man ska dra dem...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Anonymt konto men känner att jag inte vill gå ut med mitt riktiga konto. Därför kommer även mitt inlägg stundtals verka svårt att förstå...
Svar
5
· Visningar
3 093
Senast: Hyacinth
·
Äldre Eftersom byxor kan vara rent plågsamt när man har mensvärk (vilket händer titt som tätt numera, jäkla hormonspiral) har jag fattat tycke...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Sunny
·
Tjatter Nu tänker jag det är dags för en ny profilbild! För att förenkla övergången (och hjälpa mig i detta svåra beslut!) tänkte jag att mina...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 426
Senast: Hedinn
·
Äldre Helt onödig tråd egentligen, men när jag var på ett aktieevent med Nordnet och Feminvest igår kväll så ville de slå ett slag för...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: TeamLundVer
·
Äldre Går det? Jag skulle prova att göra mat mer avancerad än mina kunskaper idag men har visst missat detaljen med att ta fram smördegen och...
Svar
4
· Visningar
6 558
Senast: Karfitsa
·
Äldre Så kan det stå i en del skyltfönster men de som har lokalen äger väl inte trottoaren utanför så de har väl ingen rätt att förbjuda...
Svar
15
· Visningar
2 557
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har världens jäkla oflyt just nu. Så först börjar ena katten kissa inne för att han hatar nya hunden. Sen rasar bilen...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: purity_666
·
Tjatter Av någon anledning tycker jag det är väldigt intressant att snoka i andras kylskåp. Vad man prioriterar att alltid ha hemma måste väl...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 371
Senast: LillaGubben
·
Relationer Hur gör man? Hur överlever man ? När bägge fortfarande har så mycket känslor kvar,men omständigheterna runt om gör att det inte...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
12 749
Kropp & Själ Vårat mys förut slutade illa.. allt var som vanligt tills 1/2-1 minut efter min orgasm. Fick en skum känsla i nedre regionerna nästan...
Svar
19
· Visningar
2 469
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag misstänker att jag kanske har någon lättare järnbrist och att jag haft det åtminstone det senaste halvåret. Efter en snabb googling...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 922
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag fick nerslag på en smågrej när jag besiktade bilen för en månad sedan. Kontrollanten angav den 8/3 som sista dag att...
2
Svar
29
· Visningar
3 167
Senast: cewe
·
Äldre ”Låt oss slå fast en sak.Vi behöver invandring!På grund av den kompetens den medförPå grund av den arbetskraft den medför På grund av...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 298
Skola & Jobb Jag är visstidsanställd till och med sista mars. Nu har jag fått ett intressant erbjudande i april. Kort fråga - behöver jag säga upp...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Elmida
·
Relationer Jag behöver lite input från folk som inte känner mig. Jag har ett litet dilemma och jag kan inte komma fram till vad jag ska göra. Vill...
2
Svar
37
· Visningar
8 756
Senast: MM
·
Fritid Jag har försökt läsa på vad som ingår då man köper en fastighet. Men jag hittar inte riktigt svaret på om ved ska ingå i köpet. En...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 907
Senast: tanten
·
Äldre Beställde en grej från Kina. Totalt värde 225kr, varav frakten är 51kr. Paketet gick till tullen (vilket gör mig absolut inget, rätt...
Svar
8
· Visningar
729
Senast: tolksele
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska förklara detta men använder ni trosskydd? Har nämligen börjat med det och det funkar väl sådär. har alltid haft...
Svar
16
· Visningar
1 513
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp