Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Övr. allmänt Osäkeer om jag valt rätt forum... lång krånglig inledning Jag har problem med dricksvattnet Jag bor invid en gammal damm som inte...
Svar
5
· Visningar
1 079
Svar
34
· Visningar
9 730
  • Omröstning
Övr. allmänt Linda8142 skrev och bad om denna omröstning. Fråga: "Har du klarat av att lösa Rubiks kub?" Svarsalternativen är endast Ja eller... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 991
Övr. allmänt Nån som har köpt en sån? Där kan man tex köpa en stor smart TV för halva priset jämfört med elektronik kedjorna. Bilden är ju superbra...
Svar
0
· Visningar
508
Övr. allmänt I sommar ska jag iväg till mycket varmt land och vandra i några veckor och jag känner att det är dags att införskaffa ett par...
Svar
4
· Visningar
3 113
Övr. allmänt Jag vill gärna ha tips om bra biografier. Det får gärna vara historiskt, gärna svenska personer men det är inget måste. Det viktiga för...
Svar
17
· Visningar
2 607
Övr. allmänt Jag har sett det fler vintrar/vårar nu utan att ha fattat och nu måste jag fan veta. De här stora högarna med grenar som ligger en bit...
Svar
9
· Visningar
1 659
Kropp & själ Är en ny medlem som håller mig lite i skuggan av alla trådar men är nyfiken på hur många det finns här som har Crohns. Har relativt...
Svar
1
· Visningar
701
Övr. allmänt För några månader sedan funderade jag på att flytta tillbaka till Sverige, men blev kvar här och det är något som jag verkligen inte...
Svar
17
· Visningar
2 188
Övr. allmänt Vet inte alls om jag hamnar rätt nu... I alla fall, min syster fick barn för knappt två veckor sedan och jag hade gärna velat hitta...
Svar
7
· Visningar
1 872
Relationer Min pojkvän träffade för ett tag sedan en tjej på en fest och de har därefter haft lite kontakt. Han åker mc och jag tycker inte om det...
Svar
6
· Visningar
2 443
Kropp & själ Jag vet inte egentligen vad jag vill få ut av denna tråden, jag vet inte vart jag ska vända mig.. Under de senaste 10 åren har jag...
Svar
5
· Visningar
1 272
Övr. allmänt Någon som vet var man kan hitta kopior/liknande av Chloés Lauren Ballet Flats med den söta volangkanten...
Svar
0
· Visningar
772
Övr. allmänt Finns det någon "central" motsvarighet till Vita arkivet? Dvs ett ställe där man kan berätta hur man vill ha sin begravning mm oberoende...
Svar
6
· Visningar
1 189
Kropp & själ Ja, rubriken låter väldigt dramatisk och tragisk men det är inte riktigt så dramatiskt i verkligheten. I alla fall inte för mig. I...
Svar
18
· Visningar
4 972
Kropp & själ I samband med insättning av hormonspiral märkte jag det direkt på håret...Blir så fort fett.Har blekt slingor och haft schampo och...
Svar
10
· Visningar
1 920
Övr. allmänt Efter att ha hört mycket bra från olika håll om det här med att köpa färdigpackade matkassar så tänkte jag prova på detta. Men alla...
Svar
9
· Visningar
2 161
Kropp & själ ...eller alltid på språng till något? Hur ser det ut i er kalender? Själv inser jag att jag varit alldeles för fullbokad väldigt... 2
Svar
24
· Visningar
2 574
Relationer Jag och killen har vart ihop i ett par månader men tristessen har börjat komma, vi ses oftast på helger och han sover hos mig någon... 2
Svar
26
· Visningar
3 912
Övr. allmänt Jag fick ett mail från en bekant som jag misstänker är någon form av lurendrejeri eller virus. Det står att personen befinner sig...
Svar
10
· Visningar
1 646

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

• Artros - wtf?
  • Spex på bröllop
  • Trädgård 2019 Del 2

Dagbok

Radannonser

• Fint fullblod säljes