Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Äldre Nu kan man kolla Inkomstdeklarationen :) Blev ni glada eller ledsna?
Svar
2
· Visningar
498
Senast: ullo
·
Äldre Vi bor på landet utan fiber, fiber är ej aktuellt att skaffa (det finns helt enkelt inte) Vi har idag mobilt bredband, 50 gb som nu...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 268
Senast: Centaur
·
Äldre Detta djavulens pafund som gor att jag nu far runt som en tatting och tar langre och langre promenader med mina hundar? Jag spenderade...
2
Svar
23
· Visningar
1 830
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Nu har jag funderat, ändrat och fått spader i en vecka. Jag håller på och ska söka jobb, bra idé då man inget har. Nu har jag hittat ett...
Svar
4
· Visningar
445
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag har en bekant vars nära anhörig sannolikt ligger för döden, de sitter nu och vakar. Vad jag tycker är lite konstigt är att droppet...
Svar
11
· Visningar
3 672
Senast: Lona
·
Fritid Någon datorkunnig här? Jag har köpt det underbara gamla Arvet från rosemond hill. Det är från 1998, min dator från 2010 men...
Svar
17
· Visningar
4 462
Senast: labb
·
Relationer Jag och min sambo är inne på vårat 5:e år tillsammans. Jag tycker han har varit frånvarande den senaste tiden, men tänkte att det kanske...
Svar
17
· Visningar
6 994
Skola & Jobb Jag behöver inspiration! Det känns så väldigt tråkigt att börja med "jag är... ". Tänkte kolla om det är någon här som har någon...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: trazel
·
Hemmet Jag skrev en liknande tråd tidigare och frågade om hur jag kunde bleka bort fläckar med klorin. Efter kloka råd här så gav jag upp...
Svar
1
· Visningar
1 410
Senast: pimy
·
Tjatter LL: bumpo Deltagare: 1: hemlig 2: Paddington 3: Mirtai 4: Snurrfian 5: LenaH 6: Quarter4ever 7: Hedinn 8: fio 9: Myrten 10: Habina 11...
36 37 38
Svar
758
· Visningar
22 248
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Så efter att nyligen äntligen kommit tillbaka till hästarna och ridningen har jag nu blivit utbränd. Har nedsatt stresstolerans...
Svar
9
· Visningar
1 770
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Dottern har tagit hål i öronen (vanliga i snibben) hos en piercare (tack för att frågan varit uppe på detta forum, hade jag inte läst om...
2
Svar
25
· Visningar
18 415
Senast: lilstar
·
Hemmet Går det att få till ett snyggt badrum utan att kakla?
2
Svar
21
· Visningar
3 945
Senast: dobbis
·
Tjatter Är det någon mer som vill träna sin skrivna engelska? Tänkte om det är så, kan vi köra en tråd på engelska, är det något ord man inte...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 269
Mat Ja, som rubriken lyder, hur farligt är det egentligen att äta rått kött? Det kommer ju larm stup i kvarten om diverse olika smittor och...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
12 546
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Min pojkvän fick för två år sedan en hjärnblödning till följd av en spark han fick i huvudet i samband med en kampsportsträning. Han har...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: iNHALE
·
Hemmet Inspirerad av seniors Orimliga saker ni stör er på. Är det bara jag som har ett hus med fruktansvärt irriterande detaljer? Har du...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
9 281
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har äntligen gått till frisör som karvat fram en fin frilla på mig igen. Den är rak, ganska uppklippt, långa längder och lugg och ska...
2
Svar
28
· Visningar
2 185
Senast: Koltrast
·
Kropp & Själ Hjälp Stjärnis rensa skafferiet! Jag har rensat skafferiet och hittar mat som jag har fått när jag beställt färdiga matkassar men som...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 433
  • Låst
Tjatter Vi blir full fort som attan! :up: Jag har precis kommit hem från frissan, det var skönt att få det kapat för det var lite väl långt :)...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 164
Senast: minisss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp