Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Inspirerad av seniors Orimliga saker ni stör er på. Är det bara jag som har ett hus med fruktansvärt irriterande detaljer? Har du...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
9 281
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har äntligen gått till frisör som karvat fram en fin frilla på mig igen. Den är rak, ganska uppklippt, långa längder och lugg och ska...
2
Svar
28
· Visningar
2 185
Senast: Koltrast
·
Kropp & Själ Hjälp Stjärnis rensa skafferiet! Jag har rensat skafferiet och hittar mat som jag har fått när jag beställt färdiga matkassar men som...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 433
  • Låst
Tjatter Vi blir full fort som attan! :up: Jag har precis kommit hem från frissan, det var skönt att få det kapat för det var lite väl långt :)...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 165
Senast: minisss
·
Relationer En ny undersökning säger att 13% har haft sex med över 30personer. 10% har haft sex med upp till 15 personer. Inte undra på att det är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 833
IT & mobiler Hej! Har en åttaåring (nio i höst) som sålt Pandasaker och fått presentkort på Siba och vill köpa en dator för pengarna. Tillsammans...
Svar
18
· Visningar
1 925
Senast: Vallmo
·
Trädgård & Växter Jag tänkte ta ner några björkar. Huvudsyftet är att få bort dem, men då kan jag lika gärna använda dem till ved. Frågan är då: Måste jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 694
Senast: Korven
·
Trädgård & Växter Stig-Helmer?, nä skämt å sido jag stoppade ner ett litchifrö i en potta med jord, tröttnade på att inget hände och tryckte ner några...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: emlem
·
Skola & Jobb En fråga dök upp idag, som jag inte hittar något svar på. Tänkte jag kan kolla om det är någon här som vet hur det ligger till. Vi får...
2
Svar
31
· Visningar
1 950
Senast: Björk
·
Äldre Det här inlägget riktar sig till er som bor på landet: Jag är en newbie (hyfsat) på landet. Såhär års kommer flugorna in och blir helt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 639
Senast: Jozze
·
  • Omröstning
Äldre Själv tycker jag att earth hour är ett jippo som är ganska meningslöst. De som inte bryr sig alls bryr sig nog inte om detta heller. De...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: Blue
·
Äldre Har läst lite om klädkoden och det står bl.a. att man ska ha "täckta axlar": vad menas med detta? Betyder det att man måste ha axelband...
Svar
15
· Visningar
3 044
Senast: Trasdocka
·
Äldre Är det någon här som brukar göra det/har gjort det och kan berätta lite om hur det gick? :) Har sett så himla mycket fint där och är...
Svar
7
· Visningar
17 998
Senast: Tokyo
·
Hemmet Har ni en inredningsstil och i så fall - vet ni vilken? :confused: Det är så omysigt hemma hos oss, men jag vet liksom inte vad jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 875
Senast: Gabbi
·
Äldre Hej!! Ska flytta till Mora om en månad och undrar såklart vilka buke-människor som finns i krokarna? Jag har noll koll på området och...
2
Svar
28
· Visningar
2 726
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Jag är sedan ett antal månader deltidssjukskriven 25% p g a min MS. Om jag nu skulle bli "vanligt" sjuk i influensa, ryggskott eller...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Catsu
·
Äldre Känns passande när det snart är påsk :D *Så, vilket godis gillar ni? *Något ni absolut inte äter? *Äter ni godis överhuvudtaget, eller...
2
Svar
35
· Visningar
2 060
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler ... hur gör man det?:confused::confused::confused: Min kalender-app startar inte när jag klickar på den. Så jag tänte testa att...
Svar
3
· Visningar
511
Senast: Tarnin
·
Äldre Jag såg en film på netflix för ett bra tag sen och vill gärna se den igen men kommer inte på vad den heter! Och jag har googlat mig blå...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: moster
·
Äldre Jag är kvinna och jag har en far. Min far föraktar kvinnor. Trots det tycker han om mig och respekterar mig i någon mån. Hur går det...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
10 779
Senast: Borttaget konto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp