Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Behöver en ny dagkräm men hittar inte något som passar. Någon som kan rekommendera en riktigt bra dagkräm? Mina krav är att den måste...
Svar
8
· Visningar
743
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Jag ska utredas för asperger, eller ja autismspektrumstörning men för enkelhetens skull kan vi väl säga asperger. Jag har så svårt att...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: gul_zebra
·
Mat jag är hos mina pensionärer (de skulle bara veta vad jag kallar dem) och känner ett behov av starta om en gammal tråd, inspirerad av...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
16 122
Senast: nyponros
·
Skola & Jobb ...Jag har vimsat mellan utbildningar under större delen av mitt liv kan man säga, läste naturvetenskap och hästhållning och hade...
Svar
6
· Visningar
2 007
Senast: LovingLife
·
Fritid I en annan värld (månne bättre?) hade jag haft ro att ägna min sorgligt snåla fritid åt målarbok. Så är inte fallet. Jag inser min...
Svar
15
· Visningar
3 510
Hemmet Jag tittar runt varje gång jag går in på IKEA, Rusta elelr andra ställen där småmöbler säljs men har inte hittat. Känns som ett stort...
Svar
3
· Visningar
673
Kropp & Själ Det handlar alltså om en hårbehandling.... Någon här som har erfarenhet? En person i min närhet har jättelockigt, långt hår - JAG och...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: gulan
·
Äldre Ny här på Bukefalos men har läst här lite till och från under ett par års tid. Men nu skulle jag vilja höra era erfarenheter kring det...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 444
Senast: vallhund
·
Fritid Efter 8 år i samma säng är det dags för en ny; herrejesus vilken djungel! Jag har nog testat 30-tal sängar, alla tillverkar har enligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 546
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Jag är arg som ett bi! Jag jobbar på inringning, ett jobb jag har varit vikarie och behovsanställd på i omgångar sedan 2012. Varje ny...
Svar
9
· Visningar
1 281
Senast: sthu
·
Äldre Har blivit bestämt att jag och mamsen ska åka till Stockholm över en natt i sommar. Naturhistoriska och en heldag på Gamla Stan med...
Svar
12
· Visningar
806
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Någon här som köpt smink på eBay och kan skriva lite vad ni tycker om det? :) Har beställt lite då och då men nu så håller min nuvarande...
Svar
8
· Visningar
1 997
Skola & Jobb Jahapp, då har man fått det telefonsamtal som man gått och väntat på i två veckors tid. Drömpraktiken gick inte till mig... Jag går...
Svar
19
· Visningar
1 190
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Haft influensan och är frisk förutom hosta och ont i lungorna kvar. Men jag kommer inte igång med ätningen. Dels pga ingen aptit men...
Svar
6
· Visningar
769
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ Köper ni hem bordsvatten? Varför det? http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/ronniesandahl/article22358286.ab
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 656
Kropp & Själ Orkar inte fixa hemligt nick. För att göra en lång historia lite kortare så har jag hela livet mått dåligt psykiskt. När jag var 14...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 828
Senast: Pegasus63
·
Äldre skulle vilja hitta nått nytt roligt spel att fördriva tiden med, men går vilse bland alla Mina krav Inte kortspel Inte nått där man...
Svar
4
· Visningar
445
Senast: Stinaelin
·
Äldre Hej! Jag har ett stort problem med min sambo som jag kan väcka ett antal gånger innan han ens vaknar. Han är svår att nå fram till...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 134
Senast: moofy
·
Kropp & Själ Jag har problem med fotsvamp på en tå på ena foten och den vill inte ge med sig med de medel jag provat. Just mellan de tårna där...
Svar
8
· Visningar
4 132
Senast: Kirie
·
Kropp & Själ 2018 blir det stopp för rökning på uteserveringar, utanför entréer till lokaler som allmänheten har tillträde till, på hållplatser...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 915
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp