Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Köper ni hem bordsvatten? Varför det? http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/ronniesandahl/article22358286.ab
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 656
Kropp & Själ Orkar inte fixa hemligt nick. För att göra en lång historia lite kortare så har jag hela livet mått dåligt psykiskt. När jag var 14...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 828
Senast: Pegasus63
·
Äldre skulle vilja hitta nått nytt roligt spel att fördriva tiden med, men går vilse bland alla Mina krav Inte kortspel Inte nått där man...
Svar
4
· Visningar
445
Senast: Stinaelin
·
Äldre Hej! Jag har ett stort problem med min sambo som jag kan väcka ett antal gånger innan han ens vaknar. Han är svår att nå fram till...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 136
Senast: moofy
·
Kropp & Själ Jag har problem med fotsvamp på en tå på ena foten och den vill inte ge med sig med de medel jag provat. Just mellan de tårna där...
Svar
8
· Visningar
4 132
Senast: Kirie
·
Kropp & Själ 2018 blir det stopp för rökning på uteserveringar, utanför entréer till lokaler som allmänheten har tillträde till, på hållplatser...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 915
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Ni som surfar mycket via mobilen, hur många GB gör ni av med på en månad? Har funderingar på att byta abonnemang och har i dagsläget...
Svar
13
· Visningar
777
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Kräkts sedan i söndags och då så gott som allt jag äter. Har testat kräm (funkat bäst) - glass (funkat bra men igår behöll jag inte...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
21 325
Senast: Kilauea
·
Äldre Nu verkar det som om sittande regering börjar få upp ögonen inför vad som håller på att hända. Nu vill man ta bort bidragen för dem som...
2
Svar
22
· Visningar
1 325
Senast: MJLee
·
Äldre LUF. Liberala Ungdomsförbundet i Stockholm vill att man i framtiden ska tillåta incest och nekrofili...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 032
Senast: Sharpless
·
Äldre Kära Buke, Finns det någon vegansk ost som är god att ha på pizza? Vilken kan ni rekommendera?
2
Svar
30
· Visningar
2 129
Senast: bollen__
·
Skola & Jobb En fråga till er som läst de nya gymnasiekurserna i matte. Jag håller på att läsa in Matte 3 nu på komvux och är framme vid kap 3 av...
Svar
3
· Visningar
3 103
Senast: Sonic76
·
Relationer Okej, här kommer ett sådant där dilemma som en egentligen bara kan bestämma själv, men jag vet verkligen varken ut eller in och tänker...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 180
Senast: nejlica
·
Kropp & Själ För ca 23 år sen separerade jag från min dåvarande pojkvän. En konfliktfylld separation där han bråkade om allt eftersom det var jag som...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: alazzi
·
Äldre Trodde tråden redan skulle finns, och gör den det ber jag om ursäkt!!:crazy: Hos en del FB-bekanta har upprördheten idag varit enorm...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 226
Senast: yennork
·
Äldre Ska ev. upp till Uppsala och titta på en hund. Har ännu inte bestämt mig om jag orkar åka fram och tillbaka (ca 9 timmar) på en dag...
Svar
9
· Visningar
547
Senast: Myrten
·
Relationer Jo nu är det så att min pojkvän sen 8 månader tillbaka fyller 21 år om ett par veckor men jag har idétorka! Parfym känns lite tråkigt...
Svar
8
· Visningar
949
Senast: Elisha
·
Äldre Den senaste tiden har det stått en del i tidningarna om Vicorias och Sofias kommande barn och förlossningar. Själv är jag inte...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 885
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag och min man är bjudna hem till några kompisar om ett par veckor. Vi frågade om vi fick ta med hunden. Det var inte ok eftersom det...
Svar
10
· Visningar
921
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ De verkar ju köra en raid där de startar sådana program nu. Någon som har erfarenhet och vet hur mycket kostnaden för att hoppa på en...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp