Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hejsan! Jag vet att nån liknande tråd har funnits för länge sedan, men spänner ögonen i forumet alltför frekvent och därmed tror jag mig...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 724
Senast: Saeta
·
Äldre Hur är vädret i ovanstående länder i november? Eller runt oktober/november, mer specifikt v. 44? Är det lika grått, mörkt och...
2
Svar
25
· Visningar
1 604
Senast: Hermelin
·
Relationer Hej! Jag har varit tillsammans med min pojkvän i 5 år, jag är 20 år och han 23, jag älskar honom och han mig. Men ända sen i somras så...
2
Svar
29
· Visningar
1 942
Senast: Rialavargen
·
Skola & Jobb Jag öppnade förväntansfullt de stora morgontidningarna för att hitta matnyttiga fakta att använda i jobbet idag. Väääldigt lite fanns...
Svar
10
· Visningar
849
Senast: Atle
·
Tjatter Vem här var det som myntade Män är inga projekt? Det är inte ens längesedan men det är så jäkla bra och jag har tänkt mycket på det i...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ För tre veckor sen blev jag påkörd (för er som sett förra tråden, föraren är fortfarande inte hittad :() Initialt, redan på akuten...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
27 837
Senast: GotAsecret
·
Äldre Jag har fått en räkning från Radiotjänst. Jag har ingen tv. Ingen bor i lägenheten just nu eftersom den renoveras. Vad ska jag göra med...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
11 273
Senast: Kaki
·
Äldre Inspirerad av en tidigare tråd om geologi och det faktum att det idag är Europeiska Logopeddagen tänkte jag starta en tråd för att lyfta...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 649
Senast: marengo
·
Kropp & Själ Har nyligen tagit cellprov. Jag blev i princip chockad när barnmorskan sa att det skulle ta 8 veckor att få provsvar. Och idag fick jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 480
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Hemmet För inte kan det väll bara vara jag och maken som letar hus för fullt?! ;) Hittade vårat drömhus,men samma dag som vi skulle lämna bud...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
154 777
Senast: Magiana
·
Äldre http://www.jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/svart-skabbsjuk-varg-avlivas-inte-20160225/#.Vs_dMzDCp54.facebook Vad är det för fel på folk?
Svar
5
· Visningar
601
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag har mockat boxar och ridit hästar i hela mitt liv och har inte haft problem med den ansträngningen tidigare. För ett par år sedan...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: nosesharks
·
Tjatter OBS, menar ej verkliga förbannelser. ;) (Vad det nu skulle vara.) Men alltså, jag upplever att det vilar en förbannelse över mig och...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 853
Senast: Masqueradee
·
Relationer För några år sedan, men 4 v kvar till förlossning så kom jag på min man med att sitta på olika dejtingsidor, det fanns mängder med olika...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
12 105
Senast: SaraXX
·
Relationer Ett hyfsat vanligt relationsråd för att få en bra relation som håller i längden är att aldrig gå och lägga sig eller somna osams. Men...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 305
Senast: Petruska
·
Hemmet Vad tror vi om det? Lägenheten vi ska flytta till har fula bänkskivor i köket, och jag har sett många bilder på nätet där folk fått...
Svar
11
· Visningar
17 027
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Tg prover för någo vcka sedan och blodvärdeegt låg på 92. före jul låg det på 102. Jag äter 2 järntaletter (duroferon) varannan dag men...
Svar
9
· Visningar
11 698
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Någon annan som lider av denna dödstråkiga och smärtsamma kroniska sjukdom?
Svar
15
· Visningar
2 124
Senast: Anna
·
Äldre Hej! Nu är det så att jag gillar ju klänningar där ryggen är relativt öppen, tycker det är sexigt utan att bli för mycket. Men då till...
2
Svar
26
· Visningar
3 682
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ På nätterna somnar benet och när jag rider får jag kramp i benet. Nej, jag har inte sökt vård, än...Jag äter magnesium och vitaminer...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp