Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Relationer Ja det känns verkligen som jag kört fast. Är Sambo sedan 1 år tillbaka, och vi har vart tillsammans i 2 år i Maj. Vi har ungefär samma...
Svar
3
· Visningar
1 570
Övr. allmänt En snabbfråga, försöker hitta nya avsnitt av Greys men jag vet inte hur långt/vilken säsong jag sett. Det senaste jag minns är att...
Svar
1
· Visningar
578
Övr. allmänt Jag upplevde fascination blandat med lite äckel över detta fynd jag gjorde i kattmaten igår, och jag känner att jag måste veta exakt vad...
Svar
14
· Visningar
2 219
Kropp & själ Som rubriken säger tror jag att jag håller på att gå in i en riktigt djup depression. :( Ingen "ta livet av sig" situation men tung. :(...
Svar
11
· Visningar
1 727
Övr. allmänt Hejsan! Jag vågar inte riktigt lita på mina skills med google maps och frågar därför här om det är möjligt att åka till Landvetter...
Svar
6
· Visningar
1 757
Kropp & själ tyvärr, jag lider av bukediarré för tillfället ;) har nu äntligen tagit mig i kragen och kommit i gång med träningen. och det känns...
Svar
5
· Visningar
852
Övr. allmänt Då mina google-skills sviker mig så vänder jag mig nu till Buke som rymmer så mycket kunskap! Jag skulle vilja hitta ett ställe i...
Svar
6
· Visningar
2 679
Övr. allmänt Vad är klockan nu!? Ställde om min iphone igår men den ställde fram sig själv ytterligare en timme trots att jag inte har inställt... 2
Svar
20
· Visningar
2 285
Kropp & själ Hur ser de ut? Hur tränar ni och vad? Hemma/gym? Tycker ni att det är pest och att ni helst skulle vilja slippa (men gör det ändå) eller... 2
Svar
33
· Visningar
3 512
Lek & tjatter Påskhelgen är här men den jävla vintern sitter fortfarande i. Då jag själv inte gör annat just nu än att planera och drömma mig bort... 2
Svar
24
· Visningar
3 162
Kropp & själ Allt på en gång, hänger det ihop? Jag har ju en inflammation under min dåliga tand, som dras nästa vecka på onsdag. Fick antibiotika...
Svar
0
· Visningar
1 283
Kropp & själ Jag är väldigt förtjust i att använda riktig grädde i min matlagning. Gärna vispgrädde och i andra hand typ mellangrädde. Men så har... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 707
Relationer Jag är något av den eviga singeln. När jag är på väg in i en relation så sparkar jag bakut och tar mig snabbt som blixten därifrån...
Svar
18
· Visningar
3 381
Övr. allmänt Jag håller på att bli galen! Tror för första gången jag upplever en vägglössattack sen jag var i Australien. Känner igen utseendet på...
Svar
0
· Visningar
866
Kropp & själ ... tar de ens emot en? Det är så att jag ska få en spiral insatt och naturligtvis har mensen prickat in den här helgen/veckan, jag...
Svar
2
· Visningar
907
Kropp & själ De här färgglada tejpet , är det någon som har provat de ? Jag testar det just nu då jag har ont i en av musklerna i benet ! där...
Svar
10
· Visningar
1 313
Övr. allmänt Jag har nog råkat lova mer än jag kan hålla... På lördag ska jag bjuda 9 personer på påskbuffe! Jag har kommit fram till att jag kan... 2
Svar
24
· Visningar
4 359
Övr. allmänt Nu har jag gått runt i en vecka och irriterat mig på en besserwisser till person som alltid ska ha rätt.:devil: Vi började prata om en...
Svar
8
· Visningar
8 784
Övr. allmänt Om två parter skriver ett skuldebrev och den ena river sitt skuldebrev. Gäller det isåfall ändå? Och hur ska det vara skrivet juridiskt...
Svar
3
· Visningar
1 263
Övr. allmänt Kan man fortfarande skänka kläder till välgörenhet? Om jag lägger kläder i Myrornas insamlingslådor, går de endast till försäljning om...
Svar
16
· Visningar
2 470

Hästdiskussioner nu

• Dräktiga ston 2018/2019
  • Böjprov
  • Nypon

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Borde jag flytta?

Radannonser