Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har mailat Skatteverket och ställt en fråga. Det har nu gått fyra dagar utan svar. Är det vanligt eller kan mitt mail ha försvunnit i...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Hur resonerar ni kring detta? Jag känner jag är lätt förvirrad just nu... Jag vill ha ett solskydd som inte orsakar cancer, eller...
Svar
14
· Visningar
1 163
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag har problem med extrem trötthet, och det går ut över mina studier. Det är så pass illa att jag har svårt att hålla mig vaken under...
2
Svar
28
· Visningar
6 055
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Vill ha input ang inklämning (impingment) i höft eller ngt liknande (eller kanske inte alls). //Läkarna = flertalet vid vårdcentral...
2
Svar
38
· Visningar
2 927
Senast: CillaW
·
Hemmet Jag skulle vilja printa en dekal/klistermärke att sätta på min brevlåda. Det är ett foto på familjen jag vill printa. Brevlådan ska...
Svar
7
· Visningar
1 473
Senast: Pudlan
·
Relationer Nu är dom på gång och en av dom invigs nästa vecka :bump:. Denna ska innehålla en toastol, helkroppsspegel, magasin och nagellack. Visst...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Anna
·
R
Relationer Vad har ni fått för fantastiska överraskningar från en loved one? Behöver inte vara partner, utan kan vara en god vän, en familjemedlem...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 184
Äldre Någon som ansökt om studieuppehåll från en utbildning på högskole/universitets nivå och fått det beviljat? Vad angav ni för skäl till...
Svar
6
· Visningar
640
Senast: Jadzia
·
Äldre Jag hyr en lokal i källaren i hyreshuset där jag bor. Där har jag mina marsvin då jag inte vill ha 14 marsvin i lägenheten, plus att jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 302
Senast: Tass
·
Äldre Jag har tråkblont, typ råttfärgat mellan/mörkblond hår ner till axlarna ungefär. Så jag tänkte hotta upp det med roliga slingor i...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 793
Senast: emlem
·
Hemmet sim man sätter i vasken i groventrén när man fyller den med vatten? Har en tvättbänk som numera saknar sin plupp. Jag har försökt googla...
Svar
11
· Visningar
3 286
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Alvedon tabletter har ju slutat säljas i vanliga butiker, men inte Ipren tabletter, vad är anledningen?
2 3
Svar
56
· Visningar
6 933
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Det här gäller inte mig, jag är för gammal både för graviditet och för abort. Men en kvinna i min närhet är gravid. Av många skäl, är...
Svar
15
· Visningar
4 359
Senast: a1agnlju
·
Äldre Läste just att BodyShop ägs av Loreal som testar på djur. Så det som köps på body shop går i princip till Loreals djurförsök:( Har jag...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 217
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag vet inte om jag har lagt tråden rätt nu, fingrar tillhör väl kroppen, så jag tog det. :D Nåja, till saken! Jag har börjat spela...
Svar
2
· Visningar
1 059
Skola & Jobb Nu har jag bråkat närmare 3 månader med min a-kassa och idag kom ett brev som säger att jag har rätt att överklaga beslutet men vet inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 852
Kropp & Själ Jag har provat Concerta under ca 3 månader (kanske mindre, kan inte räkna exakt...) och efter att ha diskuterat med min...
Svar
12
· Visningar
3 066
Senast: Sassy
·
Tjatter Året är 2517, planeten “Jorden-Som-Var” har länge varit obeboelig och människorna har spritt ut sig i universum till ett nytt solsystem...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
32 305
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har erfarenhet av att umgås/leva med en person med en autismspektrumstörning? Det är så svårt att greppa då...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 156
Tjatter En relativt ung berger ägare gör sitt yttersta för att få igång mig att skriva på franska o introducera mig till andra ägare av rasen...
2
Svar
31
· Visningar
1 411
Senast: Youma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp