Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Trodde tråden redan skulle finns, och gör den det ber jag om ursäkt!!:crazy: Hos en del FB-bekanta har upprördheten idag varit enorm...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 251
Senast: yennork
·
Äldre Ska ev. upp till Uppsala och titta på en hund. Har ännu inte bestämt mig om jag orkar åka fram och tillbaka (ca 9 timmar) på en dag...
Svar
9
· Visningar
549
Senast: Myrten
·
Relationer Jo nu är det så att min pojkvän sen 8 månader tillbaka fyller 21 år om ett par veckor men jag har idétorka! Parfym känns lite tråkigt...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: Elisha
·
Äldre Den senaste tiden har det stått en del i tidningarna om Vicorias och Sofias kommande barn och förlossningar. Själv är jag inte...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 889
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag och min man är bjudna hem till några kompisar om ett par veckor. Vi frågade om vi fick ta med hunden. Det var inte ok eftersom det...
Svar
10
· Visningar
923
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ De verkar ju köra en raid där de startar sådana program nu. Någon som har erfarenhet och vet hur mycket kostnaden för att hoppa på en...
Svar
5
· Visningar
563
Senast: Cambrie
·
Fritid Är det någon annan än jag och @Lena Furberg som simmar här? Jag har väl alltid simmat som normala människor, några gånger på sommaren...
2
Svar
25
· Visningar
2 010
Kropp & Själ okej jag behöver lite råd här nu. Känsliga kan lämna tråden ;) Jag har haft en hemorrojd som har varit synlig i flera år, ibland är den...
Svar
3
· Visningar
1 919
Senast: mandalaki
·
Relationer Har gjort ett anonymt nick men om det är någon som lyckas räkna ut vem jag är så ber jag gärna om att inte sprida något vidare. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 325
Senast: _Elly_
·
R
Äldre De här skorna är otroligt snygga: http://se.ecco.com/sv-se/ladies/product-types/heels/angelholm-333843-01481 Men jag funderar på vilka...
Svar
12
· Visningar
721
Senast: Malin_L
·
Relationer Min pappa fick en cancerdiagnos förra året och är dålig. Det är allvarligt men stabilt för närvarande, men majoriteten av patienter med...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 571
Senast: mandalaki
·
Tjatter Någon som shoppat något på bokrean? Vad tyckte ni om årets rea? Saknades något eller var den bra?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 707
Senast: kryddelydd
·
Äldre Varför har Sorunda bytt namn till Spångbro? Är det någon som kan förklara det för mig? Helt plötsligt så ser jag bara att alla...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: cassiopeja
·
Äldre Någon som vet hur det går till när man byter försäkringsbolag på existerande försäkringar? Man har väl ett avtal med försäkringsbolaget...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Girasol
·
Skola & Jobb Som vanligt när det blir lite kännsligt gömmer jag mig bakom lite anonymitet :o Som fattig student har jag funderat på att sälja lite...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
24 383
Äldre Ni som säljer/köper på olika webbsidor typ Blocket och Tradera, var föredrar ni för betalningsalternativ? Jag har tidigare använt...
2
Svar
23
· Visningar
1 112
Hemmet Nytt hus med halvgammal vedpanna (Albin Venova). Och jag har inte eldat med ved förut. Jag får fyr, men inte nån riktig fart på det...
Svar
18
· Visningar
2 594
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Kan man göra något åt det? Har det i länd och bröstrygg, antagligen sviter efter alla gånger man farit av hästryggen. Är sned i axlarna...
2
Svar
27
· Visningar
3 149
Senast: sthu
·
Äldre Om vi inte hade haft skottår, vilket datum hade vi då haft idag...? (Med utgångspunkt i år noll) Jag fastnar lite på hur jag ska tänka...
Svar
11
· Visningar
761
Äldre Senast igår mötte jag en som tyckte att det var en bra ide att slänga sig om bilen framför, vid möte på 90sträcka :crazy: Hen trängde...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 084

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp