Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Det är 1 500 000 svenskar som inte kan betala sina räkningar online, 1 500 000 personer som inte kan sköta sina bankärenden online. 1...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
14 762
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag orkar inte göra ett anonymt nick, så ni som känner mig IRL läser på egen risk :D (risk för att endast kunna tänka på min fisse när...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
17 803
Senast: AraSlei
·
Hemmet Det är dags för ommålning i lägenheten. Vi bor litet, omkring 65-70 kvadrat, i två rum och kök. Det är ekparkett (ska bli) i hela...
2
Svar
37
· Visningar
2 083
Senast: Sissa
·
Äldre Hej! Hastigt blev det bestämt att jag och två kompisar ska till Borås i slutet av mars. Jag har aldrig varit i Borås så därför frågar...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: kossankaj
·
Kropp & Själ Jag har upptäckt ett mönster. Varje gång som jag har PMS blir jag också rädd, för allt! När jag inte har PMS har jag inte några problem...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har fått tipset att testa med nyponpulver för lederna. Dock är det rätt dyrt dom små förpackningarna man köper till människa...
Svar
19
· Visningar
2 501
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Har på senare tid fått ont i ena axeln och armbågen och har luskat fram att det delvis beror på min sovställning. Älskar att sova på...
Svar
3
· Visningar
1 685
Senast: mandalaki
·
Tjatter https://www.facebook.com/irm.se/photos/a.225958464171602.36852.210114715755977/723688537731923/?type=3&theater
Svar
1
· Visningar
434
Äldre Efterlyser goda matiga sallader. Shoot! :bow:
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Jag har ett jättestort problem. Jag är livrädd för att ta beslut. Jag har ingen aning om hur man gör. Inte små oviktiga beslut. Men dom...
2
Svar
38
· Visningar
2 680
Senast: Mammadutt
·
Fritid Fick hem ett sällskapsspel som jag köpt på tradera i dag, spelet hette Trollskatten. Tyvärr följde inte några spelregler med så nu...
Svar
0
· Visningar
2 649
Senast: landet
·
Kropp & Själ Det diskuteras ju sjukvård på längden och tvären här så jag tänkte ta upp en sak som jag funderat på. Varför är mediciner vid vissa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 749
Kropp & Själ Kära vänner, det kan vara så att jag har en 30-årskris*. Eller så är det bara time for change. Mitt hår är cirka 100% dödstråkigt...
2
Svar
27
· Visningar
3 473
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Jaha, så har mitt fyrtionde levnadsår inletts och hittills kan jag sammanfatta mitt liv med att "det bidde ingenting". Det blev aldrig...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
22 734
Senast: Thomasine
·
Äldre Jag bakar cream cheese-brownies och tänkte inte efter innan jag köre cream cheese-blandningen i matberedaren = helt rinnig sörja. Som...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Manji
·
  • Låst
Äldre "Ett hundratal maskerade män drabbade samman med väktare och polis i centrala Stockholm på fredagskvällen. Enligt polisens rapport ska...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 414
Senast: linoda
·
Äldre Min leverantör av svepfilm till våra småbalar med hösilage har slutat importera plast. Det verkar inte finnas någon annan i Sverige som...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag har ägnat många timmar åt att krångla med två olika grossister av utländska (främst arabiska) livsmedel. Den första hade en webshop...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: bitta
·
Relationer Snart är det slutlajakt för det blir lag på åldergräns för sociala medier, hehehe :sneaky::grin...
2
Svar
22
· Visningar
1 440
Senast: CodeSixty
·
Äldre Aldrig handlat från utlandet förut. Vågar man? Hur är storlekarna? Modellerna ser väldigt små ut, men kläderna i XXL borde passa mig som...
2
Svar
30
· Visningar
1 836
Senast: Karma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp