Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Snart är det slutlajakt för det blir lag på åldergräns för sociala medier, hehehe :sneaky::grin...
2
Svar
22
· Visningar
1 440
Senast: CodeSixty
·
Äldre Aldrig handlat från utlandet förut. Vågar man? Hur är storlekarna? Modellerna ser väldigt små ut, men kläderna i XXL borde passa mig som...
2
Svar
30
· Visningar
1 836
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Inspirerad och djupt imponerad av @ztsu som trots stor rädsla var till gyn har jag börjat fundera mer på att ta tag i min egen rädsla...
2
Svar
24
· Visningar
2 688
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Har normalt en temp på 36.5 eller lägre. Känner mig lite småfebrig med vallningar.. Hur många grader över brukar ni ligga på för...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
14 134
Senast: corzette
·
Relationer Sitter och kollar på TV3 - ett program som heter "16 kids and counting" Det handlar om stora familjer och en familj som har 16 barn och...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 638
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Livet känns rätt så trist nu när det ständigt är skola, plugg och sedan hem och sitta vid datorn på repeat. Har planer på att gå ut...
Svar
7
· Visningar
741
Hemmet Renoveringen fortskrider och vi börjar närma oss att få tvättstugan klar. Eller ja, det börjar snart bli dags att fylla den med...
2
Svar
24
· Visningar
2 841
Senast: Philosophia
·
Äldre Dags för mig att köpa en ny telefon då min nuvarande har alldeles för lite plats samt hänger sig konstant och är sjukt seg (Samsung...
2
Svar
22
· Visningar
1 398
Senast: pepp
·
Äldre Måste en ha kvitton för att påvisa betalning av dubbelt boende (skriven på en ort, arbetat på en annan) om en tänkt sig dra av för det...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: Wysiwyg
·
Äldre I måndags kväll fick vi hem Linas matkasse och även en förpackning vacuumförpackade blåmusslor, jag slängde in dessa i kylen (:grin: )...
Svar
10
· Visningar
7 405
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Ja, hur många timmar per natt sover ni egentligen? Börjar känna mig sjukt onormal. Eller något :p Jag sover nämligen kring 5-7 h/natt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 697
Senast: megasus
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag har blivit gravid och först blev jag glad.. Sedan kom tvivlen. Jag vet inte hur sjutton jag ska kunna ta hand om ett barn och hålla...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
31 985
Senast: LenaH
·
Tjatter Hand of god http://myscienceacademy.org/2016/01/30/breathtaking-cloud-formation-above-portugal/...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag var hos en kiropraktor då jag fick ett rejält ryggskott som kändes att någon stack mig i ryggen med en kniv, så fort jag rörde mig...
Svar
8
· Visningar
677
Äldre Hej alla, Jag undrar om någon testat någon av de veganska rätterna med oumph som man kan få på O'learys? Är de goda? Prisvärda? Eller...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 438
Senast: 95johsv
·
Äldre Kom att tänka på en kåsör som skrev i SvD på 90-talet, men jag kan för mitt liv inte komma på vad hon hette/heter. Skulle så gärna vilja...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: aprilmaj
·
Äldre En förälder i en familj i min närhet har blivit allvarligt sjuk. Det är stor sannolikhet att föräldern inte klarar sig, hur lång tid det...
Svar
9
· Visningar
950
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag är rejält mörkhårig i vanliga fall, och har nyss gjort en ombre. Frisören sa att jag var extremt svårblekt, vi lät det sitta...
Svar
5
· Visningar
10 668
Senast: Blimblom
·
Kropp & Själ Lite då och då ser jag reklam och deals gällande "fettfrysning". Är det något som verkligen fungerar? :confused: Någon som har provat...
2
Svar
28
· Visningar
3 242
Senast: fio
·
Fritid Jag syr hundhalsband för skojs skull och nu har det blivit så att jag har sålt lite av det jag har sytt. Nu till min fråga... Jag kallar...
Svar
14
· Visningar
3 063
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp