Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb och relationer. Moderatorer: Mineur, Gunnar

Tillgängliga prefix:

Skola&Jobb Jag arbetar som Väktare/Receptionist och efter en upphandling LOU så har vi förlorat kontraktet på företaget som jag är stationerad på...
2
Svar
23
· Visningar
2 899
Kropp&Själ Just nu skulle jag vilja falla ut i en tacksamhetsorgie till min syster på FB. Meeeeeen.... Jag vågar inte basunera ut det där. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 923
Skola&Jobb Ska då alltså börja i gymnasiet till hösten. Ska gå Ekonomi-Juridik på ett "mindre ansett" förortsgymnasium söder om Stockholm. Har...
Svar
11
· Visningar
1 130
Kropp&Själ Är expert på att trycka bort jobbiga känslor. Känns enklare för stunden, men det kommer ju alltid i fatt till slut. Och då oftast ännu...
Svar
1
· Visningar
1 143
Kropp&Själ Jag gjorde gazpacho i torsdags kväll och den har av olika anledningar inte blivit uppäten. Den har stått i en 4 gradig kyl hela tiden...
Svar
4
· Visningar
3 155
Skola&Jobb Tänk vad roligt det är med lite uppskattning, som när telefonen ringer och jag tror att jag vet vem som är i andra änden av luren så jag...
Svar
7
· Visningar
1 346
Övr.Allmänt Sitter här och kliar mig i huvudet. Ska skicka in min första blankett om Aktivitetsstöd - utvecklingsersättning till Försäkringskassan...
Svar
6
· Visningar
2 698
Kropp&Själ Många i min närhet tycker att jag är väldigt konstig i denna fråga. Jag personligen är inte det minsta rädd för att dö överhuvudtaget...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 898
Övr.Allmänt Råkade lite spontant boka en resa till London med en kompis om några veckor. Vi ska stanna 3 nätter och vill bo på ett hotell hyfsat...
Svar
11
· Visningar
1 362
Övr.Allmänt Hej! Jag och pojkvännen planerar att ge oss iväg på en resa i Augusti. Jag var sugen på kombinationen mellan större stad men ändå...
Svar
7
· Visningar
897
  • Låst
Tjatter Jag fortsätter med den 28:e tråden för Värdelöst Vetande här så skriv så det glöder om Ert tangentbord nu. :D
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
96 335
Relationer En av mina bästa kompisar är här en vecka och hälsar på tillsammans med hennes pojkvän. Men jag har knappt träffat dom :( De kom hit...
Svar
15
· Visningar
2 522
Kropp&Själ Vad gör man när man blivit slagen till och från i timmar, tvingats lämna ut lösenord till mobil och dator för att personen ska kolla...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 129
Övr.Allmänt Är det ngn som har koll på om det är möjligt att som timanställd bli beviljad närståendepenning från FK för att vårda en nära anhörig...
Svar
15
· Visningar
2 556
Kropp&Själ Är det nån som ska springa Ramundberget Challenge i år? Några tips? Det blir mitt första lopp till fjälls så jag nöjer mig att...
Svar
19
· Visningar
1 184
Relationer Sitter just nu på bussen på väg upp till Stockholm till pojkvännen. Ska träffa hans föräldrar för första gången! Vilket jag är så sjukt...
2
Svar
21
· Visningar
7 040
Tjatter Vi var ju ett gäng som försökte få till en träff för ett tag sedan och jag försöker fortfarande utöka min umgängeskrets här i stan :)...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Övr.Allmänt Vi kommer i sommar att flytta till en bondgård. Vi tänker alltså inte bli bönder, vi ska hyra en flygelbyggnad PÅ bondgården. De har...
2
Svar
26
· Visningar
4 087
Skola&Jobb Jag har kommit in på kvalitet- & processutvecklare Life Science men känner mig lite osäker på om jag ska gå den. Så ni som jobbar inom...
Svar
3
· Visningar
644
Övr.Allmänt Jag ska resa till Cinque terre i oktober för vandring, god mat o avkoppling. Har tänkt bo i någon av de fem byarna och avsluta med en...
Svar
0
· Visningar
401

Hästmänniska och Häst

• Födda 2016

Hästavel och Grenar

Hund, Katt och Andra djur

• Hur mycket fäller samojeder?

Allmänt, Fritid och Barn

• Vad gör vi? Del CX

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser