Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter I gårkväll hörde jag ett "klonk" från kokvrån men tänkte inte mer på det. Nu upptäckte jag att fetaostburkens lock (skruvlock, öppnad...
2
Svar
22
· Visningar
4 071
Senast: astronaut
·
Tjatter Nu har jag googlat men hittar inte vad jag letar efter. Finns det någon kung som tog skydd inne i sin häst? Vem var det i så fall...
Svar
10
· Visningar
2 007
Senast: golit
·
Tjatter Dottern som fyller 11 i slutet på maj önskar sig Twilight filmerna i present. Här i Tyskland är åldersgränsen 12 år så jag är minst sagt...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 333
Senast: lilstar
·
Tjatter Jag måste vad det verkar köpa mig en smart phone. Inte för att jag vill ha en eller för att min fyra år gammal telefon på något sätt är...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: TygerTyger
·
Tjatter gangemstajl är för nåt :confused:
Svar
18
· Visningar
2 199
Senast: Gammeln
·
Tjatter Hej buke! Jag har återupptäckt mitt gamla Arvet från Rosemond Hill-spel från 97- och jag ser ut såhär när jag spelar: :love: Men...
Svar
1
· Visningar
1 315
Senast: Andromedae
·
Svar
20
· Visningar
2 890
Tjatter Tittar ni? Vad tycker ni i så fall?
2 3
Svar
54
· Visningar
4 891
P
Tjatter Ja, som rubriken lyder :) Det är väl knappas bara jag som undrar hur endel har valt sina nick??:D SÅ, kom igen och avslöja hur ni har...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
13 256
Senast: Jussi
·
Tjatter Nu är det äntligen klart :love:. 6 juni nästa år. Vilka ska hit :D
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Gammeln
·
Tjatter http://www.wimp.com/octopushoudini/ Verkar vara en stor och mångsysslande släkt det där... :bow:
Svar
12
· Visningar
2 036
Senast: honung
·
Tjatter Har ni läst några skämt och kanske gått på nåt? Västerbottenskuriren hade detta...
Svar
14
· Visningar
2 263
Senast: Rie
·
Tjatter Är det bara jag eller ser ni också att alla avatarer och smileys är uppochner? :D :banana:
2
Svar
27
· Visningar
4 122
Senast: vinternoll
·
Tjatter Påskhelgen är här men den jävla vintern sitter fortfarande i. Då jag själv inte gör annat just nu än att planera och drömma mig bort...
2
Svar
24
· Visningar
4 203
Senast: hvala
·
Tjatter Jag är inte typen som har sex med vem som helst. Det ska vara av kärlek jag har sex liksom. Hur mycket jag än tycker så här så är det...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
19 162
Senast: Miljah
·
Tjatter För nytillkomna svenskar kan det ju vara bra att veta om de ska gå på slå till med påskabrasa eller vänta till valborgsmässoelden...
2
Svar
20
· Visningar
3 565
Senast: golit
·
Tjatter På minuten.. får chansen att enväldigt bestämma ämnena för denna radioklassiker. Var så god.
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: golit
·
Tjatter Snart är det dags för att krigsmålade unga jihadister att i sina schalar invadera rättrogna svenska hem för att utkräva lösen. Våga...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 567
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp