Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har ett uterum som jag aldrig sitter i. På sommaren är det alldeles för varmt och på vintern för kallt. Nu är det en sluss mellan...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 537
Äldre En deltävling i årets MELODIFESTIVAL avklarad, dags för nr 2!! :banana::banana::banana: Förra veckan fick vi se Ace W och Robin B ta de...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 381
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva öka muskelstyrkan i mina armar (biceps och triceps?!) men p g a min fibromyalgi tål händerna i princip ingen...
Svar
12
· Visningar
636
Senast: Minett
·
Hemmet Finns säkert fler som haft detta problemet. Vårt kylskåp stinker, ungefär rutten kål eller lök eller någon liknande rutten grönsak...
Svar
5
· Visningar
5 202
Senast: Egonson_
·
Äldre Alla allvetande bukeorakel! Beställde bredband via ett bolag i augusti. De har allt sedan dess inte kunnat leverera nät en enda dag, och...
Svar
1
· Visningar
469
Senast: Korven
·
Tjatter Jag kollade på nåt program där de sa att vi skickar i snitt 60 sms/dag och person. Vet inte om det bara gällde USA eller alla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 806
Senast: Kiwifrukt
·
IT & mobiler Är det någon annan som har råkat ut för att era datamöss börjat dubbelklicka, fast du bara klickar en gång? Min har börjat göra det och...
Svar
17
· Visningar
1 709
P
Äldre att ge någon på moppo är väl en omskrivning från Lady och Lufsen av att ge någon på moppen (som golvmopp, inte moped)? Eller?? Hittar...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 831
Relationer Jag är i en relation sedan drygt ett halvår. Jag tycker det mesta funkar bra förutom en sak. Han säger väldigt ofta att han är rädd att...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
22 322
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Vet att endast läkare kan hjälpa mig, och jag har en tid till ortoped om ett par veckor men jag är så himla nervös över att han ska säga...
Svar
7
· Visningar
2 670
Senast: clovergirl
·
Äldre Någon mer än jag som följer serien? Eller missat att säsong 2 har börjat gå på SVT? Den är bra. Men vilken ångest man känner efter...
Svar
12
· Visningar
1 107
Senast: canine
·
  • Omröstning
Äldre Har börjat fundera på hur många par skor som är vanligast att äga ;)
2 3
Svar
44
· Visningar
3 041
Senast: Koltrast
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 013
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Någon som testat den? Funkar den?
Svar
7
· Visningar
890
Senast: Lazy Lady
·
Fritid Jag håller på att se över min antivirusprenumeration för att jag tycker det drar lite för mycket pengar. Förstår dock inte riktigt vad...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: Manji
·
Äldre Min locktång har efter typ 15 års användning gått i graven. :angel: Alltså måste jag köpa en ny.. Vad använder ni för locktänger? Är det...
Svar
11
· Visningar
902
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Sen nyår har jag haft 3 blåsor i munnen. Eller om det är en återkommande, den/de sitter på exakt samma ställe varje gång. Gör inte ont...
Svar
1
· Visningar
1 873
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Om man har långt till sjukhuset men inte tillhör kommunen sjukhuset är i, hur gör man om man inte vågar vara hemma men ändå inte får...
2
Svar
20
· Visningar
1 267
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ jag drog två 20 liters vattendunkar till hagen i förmiddags. när jag vred runt samtidigt som jag böjde mig under staketet så small det...
2
Svar
24
· Visningar
2 319
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag tänker damma av grillen i helgen och grilla revben, jag vet att det redan är mitten av februari men vädret har inte direkt varit...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Smulan75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp