Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Om man förbjuder Alfons på en viss skola borde man då inte förbjuda den i lagens namn också så att inte andra skolar kan visa den...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: Gammeln
·
IT & mobiler När jag gör dokument i Word så blir de automatiskt skrivskyddade. Det blir alltså inget kryss i rutan, som man sen kan ta bort om/när...
Svar
17
· Visningar
3 979
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Sedan jag började ta medicin för min reumatism(i somras) har jag börjat tappa ofantliga mängder hår! Har visserligen alltid haft lätt...
Svar
11
· Visningar
953
Senast: Amha
·
Relationer Jag är sämst på en sak (säkert flera saker men just nu har jag en specifik i åtanke). Att neka män som är intresserade av någon form av...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
13 317
Senast: Björk
·
Kropp & Själ I sommar åker hela familjen iväg på en weekend i fästingtätt område. Varken vuxna eller barn är vaccinerade mot TBE och vi bor inte i...
Svar
14
· Visningar
740
Senast: FiaM
·
Äldre Det är uppe på tal att vår privata hyresrätt ev. kan vara aktuell att göra om till bostadsrätt. Det är en liten fastighet med bara fem...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 118
Senast: cherie
·
Äldre Vi håller på att kolla på årets semester. Har funderat lite på att åka till Belgrad, men har verkligen ingen uppfattning om vare sig...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Andromedae
·
Äldre Är ute efter katastroffilmer i stil med I am legend, Day after tomorrow, 2012... Vad har ni för favoriter? :)
2
Svar
23
· Visningar
1 605
Senast: Bluefish
·
Äldre Mulder och Scully är tillbaka! Den 28:e kl 21 börjar nya avsnitt av Arkiv X på TV3. Avsnitt 1 och 2 sänds i en följd. (Den sänds i USA...
2
Svar
37
· Visningar
1 577
Senast: lil-sis
·
Tjatter De fyra syskonen Peter, Susan, Edmund och Lucy har evakuerats från London under andra världskriget. De får bo hos en äldre professor i...
60 61 62
Svar
1 234
· Visningar
38 869
Senast: Myrten
·
Äldre På lördag kl 20:00 börjar årets stora tv-händelse igen, det vi alla väntat på ett helt år... Melodifestivalen kör igång igen...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
9 962
Senast: corzette
·
Äldre Ni som behövt skicka in läkarintyg pga diagnos, hur lång tid har det tagit tills ni fått körkortstillstånd beviljat/avslaget? Skickade...
Svar
3
· Visningar
503
Senast: Azalea
·
Skola & Jobb Strålskyddsmyndighetens förslag är att landets alla skolgårdar för barn upp till 12 år ska UV-säkras. Detta eftersom att hudcancer är...
2
Svar
33
· Visningar
1 850
Senast: Badger
·
Äldre För att göra en lång historia kort Nu har jag betalat närmare 2000 kr för lagning av datorn som fortfarande inte funkar och har blivit...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: Korven
·
Svar
3
· Visningar
629
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har haft regelbunden mens så länge jag kan minnas, och aldrig någonsin haft någon typ av blödning mellan menstruationerna. Men så igår...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
40 063
Senast: chio
·
Äldre Finns det ett vedertaget idiomatiskt uttryck som heter "hästmängder" eller är det ett hopkok av "hästlängder" och "att äta som en häst"...
Svar
14
· Visningar
1 317
Senast: Koltrast
·
Hemmet Jag skulle vilja ha ett större skrivbord, men bor litet. Såg den här bilden och blev kär :love: Men hur kan man på bästa sätt göra så...
Svar
11
· Visningar
6 083
Senast: Snubbelfot
·
Äldre På sistone har jag sett många på TV som har målade ögonbryn, alltså perfekt målade streck i stället för hårstrån. Är det någon...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
14 948
Senast: nyponros
·
IT & mobiler Kan ni rekommendera något enkelt bokföringsprogram? Det gäller en mindre enskild firma, fakturering behövs inte utan bara kunna bokföra...
Svar
15
· Visningar
2 763
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp