Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag har en 100% tillsvidareanställning. Just nu är jag partiellt tjänstledig för att vårda liten valp, och tycker det är jätteskönt att...
Skola & Jobb
Jag har börjat jobba lite som trafikledare på min arbetsplats, för att variera körningen med nått. Kör fortfarande mest buss, går in som...
Skola & Jobb
Jag skulle behöva läsa engelska b på distans men hur sjutton gör man? Har försökt googla men blir inte klokare av det.
Hur vet man vart...
Skola & Jobb
Hej! Jag håller på att leta jobb. Framförallt ett helgjobb men kanske också efter skolan ibland. Helst skulle jag ju såklart vilja jobba...
Skola & Jobb
Söker ni alltid kontakt med kunden oavsett om kunden verkar vilja kika lite själv (dvs söker ej ögonkontakt, har ryggen till etc.)? Jag...
Skola & Jobb
Nu måste jag snart bestämma mig för vilken linje jag ska ta på gymnasiet och jag är så osäker på vad. :S
Jag har alltid varit en person...
Skola & Jobb
Är kommunanställd som resurs (vikarie, schema, månadslön) till januari-14. Skrivit på anställningskontrakt där det står arbetsplats och...
Trädgård & Växter Fick upp rabattkant igår
Nu ska jag bara ha tag i barkmull och hälla över hela rabatten. Vad gör man inte för att slippa rensa ogräs...