Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har en 100% tillsvidareanställning. Just nu är jag partiellt tjänstledig för att vårda liten valp, och tycker det är jätteskönt att...
Svar
10
· Visningar
1 768
Senast: Lejonelle
·
Skola & Jobb Jag har ett litet jobbrelaterat dilemma ... Jag jobbar natt sedan några år och börjar bli rätt less på det nu. Jag och en kollega (som...
Svar
7
· Visningar
1 164
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag är sjukskriven, men vet inte riktigt vad man får göra? Måste man vara hemma? Jag gör sjukgymnastik hemma. Känns konstigt att t ex...
Svar
16
· Visningar
10 089
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Jag skulle så gärna vilja arbeta med djur men jag är alldeles för skoltrött för att läsa in ämnena som krävs för att gå utbildningen...
Svar
1
· Visningar
1 284
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Har någon av er blivit det? Någon som vet om nån speciell försäkring via jobbet täcker det lr nåt? Hemförsäkringen har en självrisk på...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: Dandylinn
·
Skola & Jobb Ja, hur är det egentligen "normalt" med kontakt med jobbet när man är sjuk? Hur ofta och hur mycket? Telefonsamtal, mail eller sms... 2
Svar
21
· Visningar
12 891
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Jag har ju tvungats starta en egen firma i höst. Nu funderar jag. Min firma har två verksamhetsområden. Om jag skulle göra något som...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag har börjat jobba lite som trafikledare på min arbetsplats, för att variera körningen med nått. Kör fortfarande mest buss, går in som... 2
Svar
20
· Visningar
2 878
Senast: lahsd
·
Skola & Jobb Är det någon som studerar till undersköterska på distans och vill berätta om det? :) Jag jobbar redan inom den sektorn men vill ha en...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: lisa412
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa engelska b på distans men hur sjutton gör man? Har försökt googla men blir inte klokare av det. Hur vet man vart...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: Is
·
Skola & Jobb Hej! Läser till lantmätare och nu läser vi jöken. Tycker det känns svårt att få något grepp om kursen och det gör mig nervös. Pratat... 2
Svar
29
· Visningar
6 139
Senast: Niceperson
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta jobb. Framförallt ett helgjobb men kanske också efter skolan ibland. Helst skulle jag ju såklart vilja jobba...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Casteloro
·
Skola & Jobb Söker ni alltid kontakt med kunden oavsett om kunden verkar vilja kika lite själv (dvs söker ej ögonkontakt, har ryggen till etc.)? Jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: gulkiwi
·
Skola & Jobb Funderar på att gå ur facket. Avslutade min anställning pga arbetsbrist vid nyår, och chansen att jag kommer att jobba i samma bransch... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 122
Senast: Saltomortal
·
Skola & Jobb Nu måste jag snart bestämma mig för vilken linje jag ska ta på gymnasiet och jag är så osäker på vad. :S Jag har alltid varit en person...
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: JeayL
·
Skola & Jobb Är kommunanställd som resurs (vikarie, schema, månadslön) till januari-14. Skrivit på anställningskontrakt där det står arbetsplats och...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: chio
·
Skola & Jobb Är på G att starta upp ett företag men har fastnat på.. namnet.. :banghead: Jag får inte riktigt till det helt enkelt så nu hoppas jag...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Blandrastik
·
Skola & Jobb Jag har fastnat och kvar finns bara frustration i huvudet. Någon som har kunskapen att få mig sluta slita håret av mig? :arghh: En...
Svar
7
· Visningar
975
Skola & Jobb Hur ligger det egentligen till med det här att dra av utbildningskostnader för utbildning som gynnar verksamheten? Vilka regler gäller...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: Bansan
·
Skola & Jobb Det här är en djungel! Jag blir tokig snart! Jag har nyss bytt jobb. På mitt gamla jobb ingick försäkringar via jobbet som en...
Svar
5
· Visningar
1 292
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka