Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Efter som att jag inte är särskilt rationell för stunden behöver jag lite inputt. Bakgrundsinfo: Sa upp mig i våras från mitt älskade...
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: cherie
·
Skola & Jobb Meritvärden är förvirrande. Finns det någon som förstår sig på dom och kan förklara för mig? Så här: Jag har sökt ett program till...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Masqueradee
·
Skola & Jobb Är det tillåtet att spela in mobilsamtal när motparten inte vet om det? Som privatperson alltså. Person A (arbetsroll) har ringt till... 2
Svar
21
· Visningar
3 286
Senast: Jadzia
·
Skola & Jobb Någon som avbrutit sitt studieuppehåll och hoppat tillbaks till sin gamla utbildning ? Eller vet någon som gjort det. Det jag tänker är...
Svar
2
· Visningar
1 093
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Ska laga en hel fylld kyckling i skolan o tar gärna emot tips på goda fyllningar. Helst inte äpple o katrinplommon då en annan grupp...
Svar
11
· Visningar
1 094
Skola & Jobb Hej alla! En snabb fråga, någon som har Rutiga Kokboken där det på sidan 605 ska finnas ett recept på snabb-bullar? Och som isf...
Svar
7
· Visningar
1 117
Skola & Jobb Jag ska göra ett diagram där jag plottar pH Men vad 17 är det, "plotta" kan det bli mer försvenskat?? Har redan gjort massa diagram...
Svar
10
· Visningar
1 113
Skola & Jobb Vem faen uppfann måndag till fredag? Hen borde straffas för brott mot mänskligheten. Sedan ett år tillbaka har jag "normal"... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
15 304
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag har hoppat fram och tillbaka på universitetet mellan olika kurser och program sedan jag började plugga (det här är min 5e termin)...
Svar
2
· Visningar
980
Skola & Jobb Funderar på att byta bransch, är journalist idag och med de förändringar som sker är jobbet inte riktigt detsamma som när jag fattade... 2
Svar
22
· Visningar
3 146
Senast: t4bb3
·
Skola & Jobb Ville gärna ventilera en fråga angående min jobbsituation. Sitter som nytillsatt chef direkt under lika nytillsatt vd i ett företag med...
Svar
12
· Visningar
2 069
Senast: jerseyko
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder! Skulle ni kunna tänka er dela ett hotellrum med en kollega av motsatt kön? Hade det varit någon skillnad ifall du... 2
Svar
26
· Visningar
8 285
Senast: hippofil
·
Skola & Jobb Någon här som studerar på Nti-skolan? Har inte kunnat logga in på hela helgen, undrar om någon annan har samma problem.
Svar
0
· Visningar
538
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Läser ju då alltså på gymnasiet och borde ha rätt till studiebidrag kan tyckas. Jag har inte haft en enda dags frånvaro sedan jag...
Svar
14
· Visningar
2 199
Senast: Septicemia
·
Skola & Jobb Jag läser en språk kurs nu på distans... Nybörjarnivå.. Den är på 75 % och avslutas i januari 2014. Denna kursen visa sig vara sjukt...
Svar
9
· Visningar
2 114
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Någon här som kan säga om man som medlem i facket har rätt till att ta del av det nya löneavtalet? är medlem och heltidsanställd sen...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: ullo
·
Skola & Jobb På lunchen kom några kollegor att prata med en annan kollega som ska gå på pappaledighet med första barnet vilken dag som helst nu, vi...
Svar
11
· Visningar
2 279
Skola & Jobb Hur är passen upplagda? Har fått tider och så, men som jag förstod det så ingår alla delar i tex verbala under ett pass? Men då är det...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: cherie
·
Skola & Jobb Fick tips av en vän om ett utannonserat jobb från ett bemanningföretag. Det verkade jätteintressant - men det känns helgalet att ens...
Svar
17
· Visningar
2 143
Skola & Jobb Är det någon här bra på kemiteknik? Det var ett tag sedan jag pluggade och har fått förfrågan av en kollega om jag skulle kunna beräkna...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Dreama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka