Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler På MSN? Jag kan ju öppna samma bild på mailen. Kan någon vänlig själ förklara på ett enkelt sätt var och hur jag ändrar detta då jag...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: åke
·
IT & mobiler Uppdaterade nyss mitt gamla messenger till livemessenger. Men det gamla var på svenska men det nya är på engelska.. Finns det någonstans...
Svar
3
· Visningar
2 909
Senast: Ragatan
·
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: Netted
·
IT & mobiler Är precis vad jag behöver just nu! Hittar ingenting när jag söker i datorns sökfunktion på backup eller säkerhetskopiering. Ringde...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: danne_016
·
IT & mobiler Min skrivare kan scanna in, och jag läste på nätet att jag ska göra det via tex Photoshop. Hur då? När jag trycker på "scanna in från...
Svar
7
· Visningar
1 467
Senast: AnnaKarinA
·
F
  • Låst
IT & mobiler hej jag e lite :confused: jag vill veta hur man läger in bilder på trådarna ??? vill veta!!
Svar
1
· Visningar
930
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Inget datasnille... I korta drag: Ena datorn har två Outlook-konton. Hur gör man för att flytta över det ena kontot till den andra...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: Luleå
·
F
IT & mobiler Vad kan vara fel om ljudet i datorn (rättaresagt i Winampen) höjer/sänker sig självt lite titt som tätt? Virus? :confused: Det är...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Jag har just bytt dator och loggade på min messenger och då är det ju del gamla, tråkiga versionen som finns i datorn. Jag vill ju ha...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Behöver tips av er för att hitta en för mig bra bärbar dator. Har något dålig koll på vad alla grejer i specifikationerna innnebär, men...
Svar
4
· Visningar
1 610
Senast: Victovie
·
C
IT & mobiler ..funkar inte ikonerna för mig här på Buke, typ smilies och infoga bild? Det går inte att trycka på dem! Detta blev efter uppdateringen...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vild chansning, men kanske någon här kan detta?! Jag har fortrankod som jag kompilerar till ett DLL-bibliotek, för att kunna anropa...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Anna_
·
IT & mobiler För några år sen kunde man starta en grupphemsida hos MSN...och jag skulle behöva göra så nu igen, men MSN har ju gjort om och har nu...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: malumbub
·
P
IT & mobiler Har varit och köpt Diablo 2 idag. Installerat och allt gick bra. Vid testet på slutet säger spelet att min dator kan köra spelet. Men...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: malumbub
·
M
IT & mobiler När jag öppnar iTunes förs alla bilder på datorn automatiskt (?) över till iPoden, fast jag aldrig har sagt ja till det. Och jag hittar...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Vi har fått en mp3 spelare och vi fattar inte hur man gör för att få över musiken från datorn till själva spelaren. Allt är inkopplat...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Zaga
·
A
IT & mobiler Kan man ha ett 1GB's minneskort i den? :bump:
Svar
1
· Visningar
596
Senast: AnnaJue
·
IT & mobiler Hur får man till ett linjediagram i excel där första värdet på y-axeln motsvarar 0 på x-axeln Jag får bara till det så att linjen börjar...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Mandrake
·
R
  • Låst
IT & mobiler Har ju sett att så många så fint lägger in bilderna på plats men om man gör som man rukar blir de ju ba: Så! Undrar hur man gör föratt...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: meodeo
·
K
IT & mobiler Jag undrar om någon känner till var man kan finna information om vilka kortkomandon det finns att använda på en pc. Ska försöka att...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Kadabra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka