Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 149
Senast: Skuggabaldur
·
P
IT & mobiler Just för tillfället står det lite still i min hjärna, så jag behöver er hjälp:angel: Jag vill göra så att alla bilder har en ram som...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: nidron
·
M
IT & mobiler Ehh, sitter helt nollställd. Är inte så hemma på detta med DVD mm. Och har nu börjat klura på en tanke eftersom jag inte får fram mina...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Finns det något plugin till GIMP, eller pensel till Photoshop som ger illusionen av att man målat i akvarell? Kanske finns någon teknik...
Svar
10
· Visningar
1 300
Senast: Kuckeliku
·
F
IT & mobiler Jag har spelat en en ljudfil på min mobil, jag har lagt in den på datorn men kan inte spela upp den. Varför inte? Hur kan jag konvertera...
Svar
4
· Visningar
1 532
·
IT & mobiler Vad menas med att man har fått en förfrågan på Msn Live ? "2 förfrågningar har inte besvarats" står det....
Svar
2
· Visningar
793
·
S
IT & mobiler Var hittar man dem? Hur gör man? Är det lagligt?
Svar
4
· Visningar
1 342
Senast: Egonson
·
B
IT & mobiler Köpte ny dator här efter jul. En HP Pavilion dv6000. Och har nu upptäckt att min print screen knapp inte fungerar. Normalt sätt så...
Svar
3
· Visningar
5 801
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Finns installerad på min dator, men oftast kan jag inte läsa pdf-filer sedan den uppgraderades. Med version 7.0 var det aldrig...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Ragatan
·
D
IT & mobiler Vet inte vad jag har gjort, men helt plötsligt fungerar inte numpad på tangentbordet längre. Måste använda siffrorna ovanför bokstäverna...
Svar
2
· Visningar
1 544
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Vilken ska man välja? Vill gärna ha så stor skärm och så stor hårddisk som möjligt. Helst ska den vara rätt snabb oxå. Jag ska mest...
Svar
14
· Visningar
1 168
Senast: zask
·
IT & mobiler Är det någon som har kikat på den alt. köpt den? Vi ska köpa in ett gäng kameror till jobbet och jag är nyfiken på hur bra/dåliga de är...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: amalia
·
C
IT & mobiler Mitt Norton går ut imorgon. Finns det något gratis antivirus program man kan ladda hem? Har microsoft eller telia något?
Svar
9
· Visningar
903
Senast: flugskit
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en ny digitalkamera, och har spanat in några HP kameror. Någon här som har erfarenhet av dem? Det finns en för...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler HUR i helvete förnyar jag mitt ip och aktiverar standars gatewayen?? Jag får inte rätsida på det hela och kan vara online ca 1 min i...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Gnist
·
N
IT & mobiler Det ska ju finnas något program för att skriva kemiska formler i word. Vet någon här vad det heter och finns det att ladda ned gratis?
Svar
8
· Visningar
2 943
Senast: moiran
·
B
IT & mobiler Jag skulle behöva lite hjälp med att förstå eller hitta bra exempel på hur man positionerar element i CSS. Jag tyckte mig följa ett bra...
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: nidron
·
IT & mobiler Kan inte se videorna, kommer upp ett sånt här meddelande: Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of...
Svar
10
· Visningar
1 402
Senast: Emzy
·
C
IT & mobiler Sedan ett bra tag har min hemsida via freeweb varit bra underlig.För VARJE BILD som ska laddas upp-så blir jag tvungen att gå ut från...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: crazy
·
IT & mobiler För att kunna skriva med små bokstäver måste caplocks vara intryckt Punkter och kommatecken blir : och ; Mycket irriterande!! Att...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka