Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Finns det något plugin till GIMP, eller pensel till Photoshop som ger illusionen av att man målat i akvarell? Kanske finns någon teknik...
IT & mobiler
Jag har spelat en en ljudfil på min mobil, jag har lagt in den på datorn men kan inte spela upp den. Varför inte? Hur kan jag konvertera...
IT & mobiler
Vet inte vad jag har gjort, men helt plötsligt fungerar inte numpad på tangentbordet längre. Måste använda siffrorna ovanför bokstäverna...
IT & mobiler
Är det någon som har kikat på den alt. köpt den? Vi ska köpa in ett gäng kameror till jobbet och jag är nyfiken på hur bra/dåliga de är...
IT & mobiler
Jag skulle behöva lite hjälp med att förstå eller hitta bra exempel på hur man positionerar element i CSS. Jag tyckte mig följa ett bra...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...