Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ja kan nästan inget om datorer och vad alla saker betyder tex.. vad är detta tex och är det bra? Intel Celeron processor (PIIIIC 2,8...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: *star
·
IT & mobiler Satte just igång för att spela spelet på PC:n... men jag kommer ingenstans:cry: Kommer uppför stentrappan precis när man kommit iland...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: R8n
·
IT & mobiler jag har ett konto på en site och en person har gått in på min sida 22 gånger på 4 dagar! någon har även fått reda på min rums kompis...
Svar
8
· Visningar
1 380
Senast: Casper
·
M
IT & mobiler alltså jag fattar inte hur man lägger in bilder i inläggen. när man trycker på "infoga bild" så kommer det ju upp att man ska skriva...
Svar
1
· Visningar
587
Senast: Ragatan
·
E
IT & mobiler Jag har alldeles nyss (typ 1 månad sen dock men har ej skrivit ut mycket alls!) bytt bläckpatroner och skrivaren anger att färgen är...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Står i begrepp att byta leverantör av bredband, den leverantör vi har valt kommer att skicka ett trådlöst modem. Idag har jag ju Telia...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Boj
·
M
IT & mobiler Jag såg en tråd för länge sen om pixbox , hittar den inte. Men varför kan man inte se bilderna i inlägget när man infogar en bild? Jag...
Svar
14
· Visningar
1 393
·
G
IT & mobiler Någon som vet hur det ligger till om jag behöver en ljudfil som jag hittar på en hemsida där det inte finns något (c)-märke eller...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: moiran
·
T
IT & mobiler Försöker registrera en hemsida på passagen men när jag skriver mitt nummer så säger den att en annan användare redan har det...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Tiggertjejen
·
T
IT & mobiler Läste igår på en tidnings hemsida att man inte ska öppna Worddokument för det var ett säkerhetshål som microsoft inte fixat än. Folk...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: T3ss
·
T
IT & mobiler Asså, jag och en kompis ska rida en spegelritt på vår klubbs julfest. Måst klippa ihop några låtar å sådär. Ngn som har ngt program som...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: _matulda_
·
R
IT & mobiler Min gamla burk är inte som den borde mer. Köpte den ny förra julen. Efter installation av diverse livsnödvändiga program (såsom ett...
Svar
9
· Visningar
1 945
Senast: Revontuli
·
J
IT & mobiler Har några ridfilmer som jag har gjort med moviemaker, men hur gör jag om jag vill ha dem på en DVD och sedan ska kunna spela upp CDn så...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Tinisen
·
C
IT & mobiler försökt leta runt här men inte hittat svar. Jag har den gamla versionen av Windows Movie Maker. Är det någon som vet hur man kan få den...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Covetous
·
IT & mobiler hur får man in bilderna man tagit med mobilen på datorn? Min telefon har både infraröd och bluetooth. Finns det på en vanlig windows xp...
Svar
12
· Visningar
4 569
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Jag ska beställa DVD-skivor. Vad är det för skillnad på -R och +R? Vilka ska jag ta?
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Laban
·
IT & mobiler någon som vet vart man kan köpa windows 2000? ja, jag vet.. Xp är nyare och kanske bättre. men datorn vi har klarar inte av Xp, vi...
Svar
17
· Visningar
1 217
Senast: klad_hest_in_my_heart
·
IT & mobiler Eftersom jag inte är något snille på detta med teknikens under så frågar jag här, någon kan säkert mer än vad jag själv kan. Jag har...
Svar
1
· Visningar
1 213
·
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Sitter här och svär över min sega dator för jag vet inte vilken gång i ordningen idag. Den duger gott och väl till mina behov, förutom...
Svar
8
· Visningar
1 033

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka