Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Asså, jag och en kompis ska rida en spegelritt på vår klubbs julfest. Måst klippa ihop några låtar å sådär. Ngn som har ngt program som...
IT & mobiler
Har några ridfilmer som jag har gjort med moviemaker, men hur gör jag om jag vill ha dem på en DVD och sedan ska kunna spela upp CDn så...
IT & mobiler
försökt leta runt här men inte hittat svar.
Jag har den gamla versionen av Windows Movie Maker. Är det någon som vet hur man kan få den...
IT & mobiler
hur får man in bilderna man tagit med mobilen på datorn? Min telefon har både infraröd och bluetooth. Finns det på en vanlig windows xp...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...