Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler det är såhär; vi har ADSL, 3com. vi har två datorer, en här uppe med själva nätverket här eller vad man ska säga. en min data är nere på...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Ek3n
·
E
IT & mobiler Hej! Nu blir jag snart tokig på datorn! :mad: I drygt ett års tid har min dator hållit på att starta om sig själv. Främst är det...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Prosit
·
N
IT & mobiler informationstråd: data och dator ÄR 2 olika saker är det BARA jag som kan skillnaden? tänkte bara informera er bukare om... 2
Svar
35
· Visningar
2 333
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hux flux, så slutade det trådlösa nätverket att fungera :eek: Köpte ny roter och nytt nätverkskort och det fungerar ändå inte...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Gnist
·
IT & mobiler hur laddar man upp den i frontpage? hittat ett fint gratis webset, men hur gör jag nu...:( fattar inte :o :o :o :crazy:
Svar
6
· Visningar
1 236
Senast: nidron
·
R
IT & mobiler Eftersom jag sover vid min dator så undrar jag... finns det något sätt att få datorn att spela upp en vald låt på en speciell tidpunkt...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: Revontuli
·
C
IT & mobiler Sitter vid mina föräldrars dator och jobbar litegrann. Eller, jobbar och jobbar... :). Nåja, skriver en massa i Word iaf. Är uppe i 27...
Svar
4
· Visningar
1 294
Senast: cissiny
·
IT & mobiler hur laddar man upp bilder i forumen här på buke? alltså så att bilden syns i forumet, och gärna så att den blir klickbar
Svar
1
· Visningar
661
Senast: sweep
·
IT & mobiler Om gör större delen av jobbet när det gäller kvalitén på bilderna. Jag har suttit och jämfört några bilder fotade med Nikon och Canon... 2
Svar
28
· Visningar
2 442
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Strömsladden till min laptop är glapp, riktigt glapp, det är svårt att få datorn att ladda batteriet måste lägga sladden i ett visst...
Svar
6
· Visningar
2 072
Senast: mimus
·
P
IT & mobiler Jag har slarvat bort skivan till min webcam och vill installera den..hur gör man?
Svar
2
· Visningar
2 426
Senast: Puma
·
IT & mobiler Fick ett litet problem här på buke för ca. 2 veckor sen. Helt plötsligt kunde jag inte se användarnas(och mina egna) bilder när jag gick...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: _pirate
·
S
IT & mobiler När jag stoppar i en cd-rom skiva så låter det som om den inte riktigt kan snurra den och då jag klickar på cd-enheten så säger datan...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Vad är Microsoft Media Center 2005 för operativsystem???
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Har just hämtat Mozilla Firefox till min laptop. Främsta anledningen till att jag helst använder FF är att jag har en väldigt instabil...
Svar
2
· Visningar
2 533
Senast: jos
·
E
IT & mobiler adresseninfon syns när jag skickar mail till folk i min adressbok?fick ett mail från en vän där det stod mitt förnamn enbart så jag...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Expensive_Hobby
·
IT & mobiler Jag ska skriva en hemtenta i filosofi, ska börja skriva den nu. Börjar läsa vad som står, så upptäcker jag att det står "radavstånd 1.5"...
Svar
2
· Visningar
7 367
Senast: horselove
·
T
IT & mobiler Någon som vet hur man gör en gästbok i programmet dreamweaver? Håller på göra en hemsida, det enda som saknas är gästboken.
Svar
4
· Visningar
2 467
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Kommer börja läsa på ITuniversitet i vår, och kommer då behöva ha en laptop. Man kan få hyra dem där för 1000kr/termin. Men det verkar...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: emmath
·
L
IT & mobiler http://www.ebaumsworld.com/2006/11/qwerty-warriors.html Den gäller att skriva namnen på motståndarna och trycka på enter innan de tar...
Svar
14
· Visningar
1 189
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka