Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag vet inte vad som har hänt med min dator. Jag är inne på msn och plötsligt skickar någon en länk och texten "Is that u?". Jag öppnar...
IT & mobiler
Har just fått hem en ny bärbar dator med trådlös router (netgear). Det mesta verkar fungera, nätverket syns både på den här datorn (den...
IT & mobiler
Det är så här att min cdbrännare(intern) slutade fungera, jag hittar den bland alla programm men datan säger att den inte kan hitta den...
IT & mobiler
Jag har PS Elements 3.0, och om jag gör en bakgrund kan jag bara inte fatta hur man lägger en bild ovanpå! ´det funkar bara inte! hjälp mig!
IT & mobiler
Plötsligt ändrades teckenstorleken då jag tittar på HTML-sidor. Dvs, både sidor som ligger på min dator och som jag surfar in på. Det är...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...