Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Spinoff på Enyas tråd. Är det bättre ur elförbrukningssynpunkt att stänga av datorn än att lämna den på? En dator som inte används går...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Alla ni som håller på med Photoshop...se hit lite är ni snälla. Jag har Photoshop element (eller vad det heter) typ 4 eller 5 nånting...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: JKay
·
IT & mobiler Om man har glömt sitt lösenord till sin Windows-användare, går det att lösa på något sätt? Jag behöver verkligen komma in. :crazy:
Svar
5
· Visningar
1 339
Senast: åke
·
IT & mobiler vet att det tidigare funnits trådar om vanliga digitalkameror.Men kunde inte hitta någon om digitala videokameror...(heter det så?):o...
Svar
17
· Visningar
1 271
Senast: Cheque
·
IT & mobiler Finns det något enkelt och gratis program som kan konvertera .MOV? Mov stödjs ju varken av spelare eller redigeringsprogram :crazy:
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Qyenn97
·
C
IT & mobiler Jag fattar inte Telias hemsida! Jag vill fixa så jag kan se vilka det är som ringer (nu ser jag bara "Okänt nummer") ¨Så då gick jag in...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: nilema
·
IT & mobiler Ni som gör filmer och lägger ut på buke, vad använder ni för redigeringsprogram?
Svar
6
· Visningar
897
Senast: YaHilweh
·
IT & mobiler Alltså typ verdana, times new roman etc, fast mycket roligare typer. Letar efter en som blir snöflingor :p Precis som PS har en som blir...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Blueberry
·
E
IT & mobiler Hur gör jag för att "ta en bild" av mitt skrivbord med ikoner och allt för att kunna posta den som en bild sedan? :confused: Har...
Svar
2
· Visningar
2 020
Senast: Elea
·
IT & mobiler Jag vill använda mig av ett mailprogram där det finns skräppostfilter, som jag kan ställa in själv. Jag får ca 100 st email om dagen...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler Nu finns det ju en (ganska) ny funktion på hotmail, när man ska bifoga bilder. Men jag kan inte få den att funka? Jag väljer bilder, det...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler När (om...) jag snart får tillbaka på skatten så planerar jag att köpa en ny dator. På min gamla är CD-enheten trasig och den har rätt...
Svar
9
· Visningar
1 504
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Efter tips härifrån så laddade jag ned OpenOffice men upptäckte att det inte verkar finas ngn ordebehandlare som rättar alla mina...
Svar
7
· Visningar
1 050
B
IT & mobiler jag har en massa teckensnitt hemma som jag laddat hem (från gratissida) och jag skulle vilja använda ett av dom på min hemsida, hur gör...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Laban
·
IT & mobiler Fyller år idag och har fått en ipod nano i present :) Tror jag har lyckats ladda upp låtar nu.. men hur laddar man upp bilder? Vet...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Etoile
·
IT & mobiler Min katt gick på någon knapp så allt vändes uppochner! Jag behöver seriös hjälp här,vad trycker jag på för att få det vanligt? Detta är...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Anna
·
IT & mobiler Jag har precis installerat Sims 2 och skulle glad i hågen börja bygga hus. Har haft ettan innan så jag har lite koll på hur det funkar...
Svar
8
· Visningar
1 622
Senast: Athos
·
IT & mobiler Nu har jag sålt min bärbara pc och den nya jag köpt är en MacBook :bump:. Den är helt underbar. Nu har jag haft den i lite över en...
Svar
18
· Visningar
1 022
Senast: linafina
·
J
IT & mobiler SNÄLLA, flytta inte detta till datorer. Det tar hundra år innan man får svar där och jag måste ha hjälp NU. Jag skulle behöva hjälp med...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: nidron
·
N
IT & mobiler Nu orkar jag inte försöka längre!! Är det någon som vet hur jag ska få livet av den stora röd-blåa spindeln med rödlysande ögon som...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: nutte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur