Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler TRE gånger i dag har datorn startat om sig själv. Ingen förvarning, klick så slockar skärmen för ett ögonblick sedan börjar den starta...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Poxz
·
S
IT & mobiler måste man ha en speciell usb kabel till filmkameran eller kan man ta en som passar? de är en panasonic nv-gs17eb om de har någon...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: danne_016
·
S
IT & mobiler Nu är jag väldigt förvvirrad :confused: och skulle behöva hjälp från nån som kan det här med datorer, kanske hackning m.m. Det är...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: moiran
·
IT & mobiler Någon som vet om det finns något smidigt sätt att flytta med sig sina "egna" smajlisar från MSN (messenger) i gamla datorn till en ny...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: ameo
·
M
IT & mobiler Hur tar man bort gamla adresser i adressraden, gamla sökord, inloggningsnamn osv? Har provat att rensa Temporary Internet Files, cookies...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: månsken
·
K
IT & mobiler Plötsligt visar inte IE fullständiga sidtitlar. Aftonbladet blir "A", Bukefalos "B" o.s.v. Detta efter att ha fipplat lite med toolbars...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Får jag lov att ta en bild från en hemsida och publicera på min hemsida/i min blogg/etc. så länge jag är noga med att tala om varifrån...
Svar
9
· Visningar
910
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Jag vill bara säga att jag har fått bredband nu och det är Underbart!!!! Buke var så seeeegt innan och nu går det som en dans! Nu ska...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: Cavello
·
P
IT & mobiler Jag har några frågor.. Vad är Ogg för filformat? Vilket program kan spela upp Ogg? Finns det något bra program för att konvertera...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Jag sitter och grejar med popups...jag vet de är inte trevliga, men de hade varit behändigt till en sak jag vill ha. Jag får till det...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Nu vill jag gärna att någon hjälper mig reder ut följande. Man får ju ny IP-adress när man startar om modemet och som i mitt fall när...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: KisseNova
·
IT & mobiler Hur gör man om man vill ha en Gmail-adress? :confused:
Svar
17
· Visningar
1 401
Senast: ullo
·
  • Låst
IT & mobiler Bara en nyfiken fråga.. I morse när jag kollade Bukefalos så la jag själv märke till att jag hade skrivit 2802 inlägg men nu när jag...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Sorbe
·
IT & mobiler Hm, våran stora data är jätteseg och därför fick jag en egen, bärbar. Den var "snabb" förrut men nu tar det typ 100 år för att göra...
Svar
8
· Visningar
878
Senast: enjes
·
IT & mobiler ...för första gången har jag fått ett scam-mail. Utan vidare skulle jag ha vunnit 950.000 dollar bara på min e-postadress:confused...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Piraja
·
IT & mobiler hur gör man för att lägga ut bilder utan länk..??? fattar inte redigt hur man ska göra..!!! kan någon förklara..????
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Hunden
·
H
IT & mobiler Har nu - grattis - köpt mig en mp3-spelare, köpte en med lagom plats 264 mb (iofs finns det bara 242mb :crazy: ) . Till frågan, hörde...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Hej! Jag behöver verkligen hjälp! Jag laddade ner en filmfil som sedan inte visade sig vara vad jag trodde att det var. Men sen så...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Baka_kun
·
M
IT & mobiler Vad har ni? Jag hatar egentligen att köpa saker på telefon men nu gick jag ändå med på att byta från telia till bredbandsbolaget... Mitt...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Jonas740
·
IT & mobiler Jag skulle vilja skicka ett foto som jag inte har i mobilen till en kompis som inte har tillgång till internet. Hur ska jag göra? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 992
Senast: goamarie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka