Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Kropp & Själ Då var det alltså dags för nästa avsnitt i följetongen om bukefalisternas mat. Vad har du ätit idag? Vad puttrar på din spis? Hur ser...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
97 261
Kropp & Själ Risk att det redan finns liknande trådar! Men började med p-piller för snart tre veckor sedan, är dock inte alls så såld på idén...
Svar
17
· Visningar
1 371
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Hejsan som de flesta vet vad som har hänt det har blivit bättre nu och har kommit ut mera nu.Har suttit inne i ett helt år utan att...
Svar
9
· Visningar
1 096
Kropp & Själ Varning för klaga-tråd ;) Har de senaste 12 h blivit besviken på människor i min omgivning och behöver väl mest skriva av mig och...
Svar
5
· Visningar
1 281
Kropp & Själ Snacka om att skapa en marknad. Nu har producenterna berättat för oss att vi behöver en ny produkt. Intimdeo. Självklart är det bara...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
38 560
Senast: netia
·
Kropp & Själ Hjälper dom något? Har införskaffat skitsnygga skor som jag ska ha på ett bröllop i vår,dock stilettklack,vilket jag aldrig tidigare...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: lulski
·
Kropp & Själ Men vad är nu detta. De senaste månaderna har det ploppat upp hårstrån i ansiktet på de mest konstiga ställen. Pannan, under ögat, på...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: annie_
·
Kropp & Själ Läkaren ringde mig. Jag har ett blodvärde på 94 men väldigt bra järnvärden. Det skulle ju förklara varför jag är så trött att jag kan...
2
Svar
20
· Visningar
3 527
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag gjorde för några år sedan en GBP-operation och har sedan dess gått ner runt 60kg. Jag har fortfarande några kilon kvar men är ändå...
Svar
1
· Visningar
1 126
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Jag blir såååå frustrerad och förvirrad. Var på ett SIP-möte idag med lite olika personer från olika ställen. En av dom var min...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 353
Senast: Sigrid
·
Kropp & Själ Min underarm från någon cm från handen och uppåt är svullen. Längst ner är det några cm skillnad i diameter mot andra armen. I överarmen...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Pigan
·
Kropp & Själ Jag är trött och somnar lätt dagtid, funderar på att testa koffeintabletter. Kaffe är äckligt. :yuck: Någon som provat? Fungerade det...
Svar
18
· Visningar
2 422
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Köpte en deo utan aluminium och alkohol för att det ska ju va bra har man hört O_o Och visst, det kliar inte längre i armhålorna, men...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 270
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ För en månad sen fick jag äntligen tagit mig i kragen och masat mig iväg till läkaren. Dels går jag och hostar och gjort i snart uppemot...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Fideli
·
Kropp & Själ Någon som hostat sönder revben eller muskulatur runt detsamma? Hur lång tid tog det att bli bra? Lutar starkt åt att det är just vad...
Svar
19
· Visningar
30 846
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Hittade ingen tråd om detta, har jag missat - tipsa gärna! Jag käkar väldans mycket kyckling och lax, dock inte tillsammans.. :p Men...
Svar
4
· Visningar
600
Kropp & Själ Vad är era tips på både färdigmat och enkel vardagsmat som smakar bra och inte bara innehåller massa konstigheter? Något som göra att...
Svar
17
· Visningar
1 477
Senast: L8P8
·
Kropp & Själ Växjö mellanmjölkens huvudstad? där man vill att det ska vara lite småtrevligt och ingen har sten i skon...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: golit
·
Kropp & Själ Finns det någon mer än jag som lixom är helt hopplös. Som aldrig verkar uppnå det man siktar på och som alltid verkar göra fel val...
Svar
12
· Visningar
888
Senast: Ankan
·
Kropp & Själ Skulle vilja rensa min kropp lite... Vad har ni för erfarenheter av färdiga detox-preparat? Bra/dåliga?
Svar
7
· Visningar
947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp