Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Efter en stor viktnedgång så har jag tankar och planer på att operera bort löshud på mage, lår och rumpa. Någon här som har erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ http://www.dagensmedicin.se/artiklar/2015/02/06/svagt-skydd-mot-influensa-trots-vaccin/ Det skyddar bara till 3% enligt en brittisk...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 945
Senast: Emmahpemma
·
Kropp & Själ Halloj! Finns här någon som är bra på genetik? =) Hoppas. Jag känner mig lite dum, men jag tror det klarnar om jag får möjlighet att...
Svar
7
· Visningar
612
Senast: Rhinos
·
Kropp & Själ I sann nya-tag-anda har jag greppat 5:2-dieten igen. Men det är aldrig fel med lite inspiration, så låt mig gärna höra vad ni...
Svar
17
· Visningar
1 439
Kropp & Själ För en vecka sedan flyttade jag tillbaka till Sverige efter sammanlagt 3,5 år utomlands. Det är jättekul att träffa familjen igen, min...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
11 757
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Hade tänkt skapa anonymt nick, men... orka :angel::D Det är såhär va, att jag och killen jag träffar hade jävligt trevligt sex igår...
Svar
3
· Visningar
1 469
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Kompisens ex, kompisens nuvarande, kompisens ragg? de som är gifta, sambo, särbo? de som är snygga, fula eller för fulla? golit ser...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 567
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Jag har huvudvärk ganska ofta, men de senaste två veckorna har det eskalerat. Och just senaste veckan har det eskalerat till nivån...
2
Svar
24
· Visningar
1 993
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag behöver en ny hårborste men jag har ingen aning om vad jag ska välja. Mitt hår är långt och vågigt och jag tappar tyvärr en hel del...
2
Svar
24
· Visningar
2 547
Kropp & Själ Jag har möjlighet att träna på Actic i en månad och tänkte försöka utnyttja det. Men jag har verkligen ingen aning om hur man gör när...
2
Svar
32
· Visningar
2 284
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Ok, vi har ju diskuterat värre saker än såhär: Mina slemhinnor i underlivet känns väldigt sköra och spricker, kan det vara svamp fast...
Svar
8
· Visningar
981
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ eller hur skulle du vilja göra det? Ifall du fick spöka alltså?? golit tänker sig nog att man inte skulle ha tillgång till någon extra...
Svar
13
· Visningar
811
Senast: golit
·
Kropp & Själ Ibland när jag sitter så knäpper det till, "klonk" liksom, i svanskotorna. Det har kommit de senaste månaderna. Finns väl inget att göra...
Svar
7
· Visningar
1 615
Senast: Io
·
Kropp & Själ Jag har precis köpt glassmaskin och plötsligt har en ny glassig värld öppnat sig :D Har ni några smaskiga recept ni vill dela med er...
2
Svar
22
· Visningar
1 702
Senast: macan
·
Kropp & Själ Vad är ditt bästa tips för att minska symptomen? Har varit vaken tio minuter med mina täppta bihålor och jag har redan ruttnat på det.
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Jag fattar inte vad som händer. Har fått mer och längre hår på både armar och lår, blivit fjunig i ansiktet, har fått fler hårstrån...
Svar
16
· Visningar
4 996
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Någon som har tips på hur jag blir av med den så fort som möjligt? Har fått cocliana utskrivet av doktorn, så jag kan låta bli att...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag har tidigare i mitt liv knappt aldrig varit förkyld, har bott med folk som varit förkylda och jobbat med snoriga barn..men icke...
Svar
13
· Visningar
1 325
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Kära bukeorakel, jag behöver er visdom och hjälp! Jag har haft brännande svidande ont vid sex i snart åtta års tid. Jag tror att det...
Svar
11
· Visningar
1 636
Senast: Io
·
Kropp & Själ Har fått tid till gastroskopi. Kl 15. Ska vara fastande i 6 timmar och får inte äta förrns bedövningen släppt efteråt, vilket kan ta nån...
2
Svar
34
· Visningar
12 715
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp