Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Brukar det vara ansjovis i bea-sås? Jag har aldrig stött på det men i en känd sås på burk så var det tydligen det. Inte kul för en...
2 3
Svar
47
· Visningar
11 304
Kropp & Själ Jag är ett (extrem)exempel på en patologisk perfektionist. Upp till högstadiet var jag snabbast och starkast i klassen (japp, även...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 766
Kropp & Själ Jag la märke till en sak när jag var och badade i en simhall för första gången på flera år. När jag hade badat klart och duschat av mig...
2
Svar
25
· Visningar
5 317
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Jag har tröttnat på att raka mig där "nere". Oavsett om jag rakar, pincettar eller vaxar blir det inåtväxande hårstrån och skav :( Även...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: karlsson92
·
Kropp & Själ Sedan inte allt för lång tid tillbaka tillhör jag motionssimmarnas skara, vilket innebär att jag tillbringar ett X antal timmar per...
2
Svar
28
· Visningar
3 080
Senast: Fideli
·
Kropp & Själ Hej, jag har fått massor med små knottriga prickar i pannan. Dom började komma lite smått för några dagar sedan men i natt har det dykt...
Svar
6
· Visningar
3 313
Senast: karamba
·
Kropp & Själ Ska sitta ett par dagar på konferens och eftersom jag är inne i en period där jag lätt "nickar till" skulle jag vilja ha era bästa tips...
Svar
17
· Visningar
1 167
Senast: macan
·
Kropp & Själ Ja, hur blir man en "doer"? Någon som är framåt och får saker gjorda och ser till att det händer något? Kan man bli en doer fast man...
2
Svar
39
· Visningar
4 259
Kropp & Själ Hur lång tid kan det ta för ett läkemedel att försvinna helt ur systemet? Tänker främst på bipolärmediciner som lamotrigin och...
Svar
12
· Visningar
8 740
Senast: MM
·
Kropp & Själ I år vill jag testa på olika behandlingar tex reiki, kristallhealing, kundalinimassage. Finns hur mycket som helst out there...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 925
Senast: golit
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig hitta någonstans att beställa detta utan att det kostar 30€ i frakt? Har tidigare köpt sån här flaska på waynes men...
2
Svar
34
· Visningar
4 745
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Hoppas ni kan hjälpa mig med detta. Om man behöver sjukgymnastik eller ja, styrketräning för att bli friskare i kroppen hur går jag...
2
Svar
36
· Visningar
2 875
Senast: Minett
·
Kropp & Själ För många år sedan berättade en person en sak för mig som jag sedan dess har funderat på. Hens förälder (X) jobbade inom vården och hen...
2
Svar
24
· Visningar
3 805
Senast: sommar
·
Kropp & Själ Hej! Finns det någon här, mer än mig, som har problem med delade magmuskler? Man kan få det p.g.a. graviditet eller hög viktuppgång...
Svar
13
· Visningar
5 391
Senast: supersara
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden "Bucket list 2015" som @Aliche drog igång så tar jag nu tag i en av punkterna på min egen lista, nämligen min oro...
Svar
19
· Visningar
1 871
Senast: Nordthor
·
Kropp & Själ än mig såhär i början på terminen? Jag har precis flyttat till nya boendet idag för att börja studera, en stuga på landet. Har längtat...
Svar
9
· Visningar
842
Senast: canine
·
Kropp & Själ Konstig rubrik jo Har totalt kramp i höger skuldra och inga hemmakonster hjälpte så åkte in i går. Läkaren kliade sig mest i huvudet...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Diagnos eller inte? Ett hett diskuterat ämne under de senaste åren och nu har frågan blivit aktuell för mig personligen. Finns det fler...
2
Svar
27
· Visningar
2 759
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Just nu upplever jag väldigt hög nivå av ångest och oro i mitt liv. Det har varit en väldigt jobbig period i höst/vinter. Två älskade...
Svar
12
· Visningar
15 321
Senast: Rialavargen
·
Kropp & Själ Jag har lätt att få sötsug/sockerberoende. Överallt läser jag att det bästa för att minska sötsuget är att äta lite kolhydrater...
Svar
14
· Visningar
1 042
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp