Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Kropp & Själ Såg att Beach 2014 låg under ungdom och hur jag än tycker så är jag över 26 ;) Och nu dec 2014 har min resa mot beach 2015 tagit...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Att få gå och lägga sig är höjdpunkten på dagen! Få upplevelser slår känslan av välbehag när jag ätit, plockat undan, tagit en dusch...
2
Svar
35
· Visningar
2 860
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ golit tycker att det är dags att bemöta SD-s bild av "invandraren". Dvs personer som flyttat till Sverige, flytt till Sverige, deras...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
9 402
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Någon som har ett bra recept på glutenfritt bröd? Bakat på naturliga mjölsorter som majsmjöl, havremjöl osv. och alltså inte raffinerad...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: labb
·
Kropp & Själ Jag lyssnade på radio under promenaden och då kom diskussionen om p-piller för män upp. En expert (läkare/forskare/docent nånting)...
Svar
11
· Visningar
1 424
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Efter att ha nickat till ett antal gånger vid ratten, valde jag att börja köra eftermiddagar. Det har funkat jättebra och jag har gjort...
2
Svar
27
· Visningar
4 238
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Färgade ögonbrynen för första gången nu tidigare i höst, och har gjort det två gånger sedan dess. Nu senaste gången (i fredags) kände...
Svar
0
· Visningar
3 867
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Jag har mest använt Depend's nagellack men jag börjar nu fundera på om jag kanske ska våga mig på att experimentera med andra märken...
Svar
9
· Visningar
637
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Är det någon som har blivit spådd? Har det stämt? Är et någon som kan spå eller som vet någon bra "spådam"?
Svar
2
· Visningar
746
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Mitt "flås" (kondition) är under all kritik.... Dessutom är jag 55+ till åren. Vad ska/bör jag träna för att någorlunda snabbt få en...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha tips på vart man kan åka över julhelgen för att få superduper julkänsla? Inte för långt, Sverige och utomlands. Ska...
Svar
17
· Visningar
1 271
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Någon mer som får så? Just nu är det på ovansidan av handen, så fort jag kommer åt det så svider det. Kan inte ens spola vatten på...
Svar
3
· Visningar
1 619
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Tänkte att det finns säkert tyvärr någon här som fått strålbehandling mot cancer... En av mina stallkompisar har blivit inlagd på...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag blir tokig! Mitt hår blir så jäkla statiskt nu på vintern och jag hatar när håret slickar sig runt ansiktet.:arghh: Vad är...
Svar
13
· Visningar
1 538
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Jag är sjuk. Både fysiskt och psykiskt. Men jag har ingen aning om hur jag ska göra för att bli frisk. Detta är ett anonymt konto då...
Svar
11
· Visningar
832
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag har varit ute på promenad nu två dagar och har fått lite ont i smalbenen typ. Jag tänkte benhinnorna men har läst att de sitter lite...
Svar
4
· Visningar
2 570
Kropp & Själ Jag har fått benhinneinflammation eller åtminstone behinneinflammationskänningar. Masserar/stretchar - check. Men jag tror att mina skor...
2
Svar
32
· Visningar
2 158
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ En bekant till mig är ofta sjuk. Nån dag/några dagar nästan varje vecka får han typ 38-39 graders feber framåt kvällen. Huvudvärk också...
Svar
7
· Visningar
4 790
Senast: tara
·
Kropp & Själ Någon som har tips på en vanlig parfym som doftar som Victorias secret "Vanilla Lace", den vaniljdoften alltså? Luktar likt...
Svar
8
· Visningar
1 917
Senast: blizz
·
Kropp & Själ Har hittat en jättebillig hemsida som säljer bra (vad jag hört) akrylprodukter. Och för ca 2år sedan tänkte jag att jag kanske skulle...
Svar
5
· Visningar
1 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp