Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Hej!
Jag låg inlagd på sjukhuset i stort sett hela juni pga tarmsjukdomen ulcerös kolit. Slutade med att jag sattes på biologisk medicin...
IT & mobiler
Behöver rådgivning hur jag ska göra med en gammal dator som jag släpat runt på sedan 15 år tillbaka. Den används inte längre men tänker...
Trädgård & Växter
Är det någon som gjort det och lyckats bra? Jag skulle gärna göra det, men det står aldrig på fröpåsarna vad som krävs. Jag skulle vilja...
Kläder & Bli fin
Tjipp!
En har inte roligare än en gör sig under Covidsommar del 2, så jag tänkte putsa upp alla mina gamla smycken från tonåren och...
Juridik & Ekonomi
Hade ett företag som tog ut ett UC på mig utan godkännande eller att jag har något med dem att göra.
Måste jag göra något eller finns...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...