Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Jag kommer skriva mitt examensarbete på ett kontor och tänkte försöka använda kjol i höst. Men kommer frysa ihjäl utan något under.
Det...
Kropp & Själ
Alltså, det är inte enkelt. Vissa av er kanske minns att jag för ett drygt år sen hade problem med att se bra i mörker och regn. Var in...
Kläder & Bli fin
Jag har köpt ett gäng vattentäta skor. Gemensamt för dem alla är att de bara är vattentäta kanske 3 skogsturer, sedan börjar de sakta...
Trädgård & Växter
Åkte förbi ett så fint träd idag 😍
Stod i en villaträdgård, påminde om ett syrenträd med lite samma typ av blommor fast större, mer...
IT & mobiler
Pratade med pappa och kom in på någon gammal humorsida som han inte kommer ihåg alls, men jag kan inte hitta varken den eller någon del...
Trädgård & Växter
På framsidan av trädgården har vi varje år problem med tistlar. Vi har försökt rycka dem, skära ut med kniv runt tistlarna och har också...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...