Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag kommer skriva mitt examensarbete på ett kontor och tänkte försöka använda kjol i höst. Men kommer frysa ihjäl utan något under. Det...
Svar
19
· Visningar
1 727
Senast: Voeux
·
Samhälle Den senaste tiden har jag sett en hel del frågor som ställs på forum eller i andra sociala medier avseende företeelser som är extremt... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 235
Senast: Breaktown
·
Fordon Ni som tagit BE-kortet, hur mycket jobb var det? Var det svårt? Mycket teori? Vad ingår i det praktiska? Hur många lektioner tog ni på...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Tajger
·
Kultur Det ska vara en film avsedd för vuxna Du måste behålla en karaktär från orginalet. Resten ersätts av något barnprogram. Mitt förslag är...
Svar
8
· Visningar
667
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Alltså, det är inte enkelt. Vissa av er kanske minns att jag för ett drygt år sen hade problem med att se bra i mörker och regn. Var in...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: MissFideli
·
Tjatter Tråden för de misslyckade / knäppa / konstiga / bilderna. De bilderna som inte riktigt blev som tänkt 😄
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Caoimhe
·
Skola & Jobb Har suttit hemma och jobbat sen mars och ska gör det till sista december minst. Ni som jobbar hemifrån vad har ni för rutiner för att... 2
Svar
20
· Visningar
2 075
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ ...och kan berätta vad det står i den här artikeln...
Svar
3
· Visningar
580
Senast: tott
·
Kultur Låg o tänkte på en gammal film som jag såg som liten, det var en syster och en bror som "rymde" hemifrån för att se en konsert men var...
Svar
3
· Visningar
574
Kläder & Bli fin Jag har köpt ett gäng vattentäta skor. Gemensamt för dem alla är att de bara är vattentäta kanske 3 skogsturer, sedan börjar de sakta... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 270
Senast: Niyama
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
21 705
Senast: EmmaBovary
·
Samhälle Jag ser på facebook ett inlägg om en liten kattfamilj, mamma och små ungar. Länsstyrelsen i Skåne har bestämt att dessa ska avlivas för... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 375
Senast: Rie
·
Trädgård & Växter Åkte förbi ett så fint träd idag 😍 Stod i en villaträdgård, påminde om ett syrenträd med lite samma typ av blommor fast större, mer...
Svar
3
· Visningar
644
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin På vilka sidor rekommendera ni om man söker att köpa kläder av lite bättre kvalitet på nätet ? Visserligen har vi flera...
Svar
3
· Visningar
654
Tjatter Era 5 senaste google sökningar. Med tanke på dagens alla funderingar hit och dit och hur jag använder google. (till typ allt) idag har... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 037
Senast: Sasse
·
Hemmet Nu när jag till 99% packar matvaror etc i medhavd väska eller i pappkasse så har förrådet av lämpliga soppåsar plötsligt sinat. Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 588
Senast: Sassy
·
Samhälle Det är ett utmärkt fenomen. En butik som är öppen 24/24 året runt. Är det lösningen på landsbygden? Ja iaf vad gäller personal men maten... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 119
Senast: Dopy
·
Mat Blev lite sugen på att testa nässelsoppa när jag såg getterna stå och tugga på brännässlor. Nu undrar jag hur man gör för att inte...
Svar
14
· Visningar
1 741
Senast: Bison
·
IT & mobiler Pratade med pappa och kom in på någon gammal humorsida som han inte kommer ihåg alls, men jag kan inte hitta varken den eller någon del...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: gul_zebra
·
Trädgård & Växter På framsidan av trädgården har vi varje år problem med tistlar. Vi har försökt rycka dem, skära ut med kniv runt tistlarna och har också...
Svar
4
· Visningar
1 696
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka