Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Köpte en produkt från Sellpy som var inte alls som beskrivet när jag fick den så jag returnerade den. Tänkte inte mer på det men har...
Kropp & Själ
Jag är snart 40 och för första gången har jag fått svamp i underlivet. Tror jag. Har en brännande/kliande känsla ömt och svullet.
Inget...
Kläder & Bli fin
Jag har en hel del kläder med "konstig" skärning, öppen rygg, halterneck osv. Vanlig BH funkar inte under. Den syns och det tycker jag...
IT & mobiler
Jag behöver en ny väska som inte är en uttalad datorväska men som fungerar till att frakta dator i till och från jobbet och som inte är...
Kläder & Bli fin
Är på jakt efter den perfekta jackan som man kan ha allt från kalla sommardagar till kyliga höstdagar.
Tänk er skaljacka fast fodrad...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...