Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag har för första gången möjlighet att plocka massor av fläderbär och undrar om någon har goda tips och recept att göra något smarrigt...
Svar
9
· Visningar
678
Senast: Anders
·
Relationer Berättade för min make att jag ville gå isär för ca 1,5 vecka sedan. Maken är helt förkrossad, gråter panikångest mm Hur hanterar man... 2
Svar
29
· Visningar
3 378
Senast: Exile
·
Hemmet Idag har jag fått ett mail från mitt bostadsbolag om att mitt hyresavtal är uppsagt fom 1/10 pga försäljning av fastigheten till annat...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: CarEr
·
Hemmet I våras började våra duntäcken få hål i sig och släppa dun. Inte så konstigt, eftersom de var nästan 15 år gamla. Jag försökte sy ihop...
Svar
13
· Visningar
1 481
Senast: VLMF
·
Hemmet Ska tvätta om en timme och tänkte slänga i en otvättad jacka men den har konstiga symboler. Vet att den kan tvättas i 40 grader men vad...
Svar
10
· Visningar
1 607
Senast: Rosett
·
Relationer Hej, Behöver lite hjälp m tips på bra present till någon som gillar bilar, mest bestämt volkswagen bilar från 60 talet. Mekar själv...
Svar
12
· Visningar
912
Kropp & Själ Man ska ta 30 ml per dag av ett läkemedel, gärna på morgonen. Idag tog jag första dosen vid kl 13:00. Gör med något om jag tar nästa...
Svar
4
· Visningar
677
Senast: cambodia
·
Juridik & Ekonomi Köpte en produkt från Sellpy som var inte alls som beskrivet när jag fick den så jag returnerade den. Tänkte inte mer på det men har... 2
Svar
31
· Visningar
6 164
Kropp & Själ Med risk för att låta extremt korkad så måste jag bara ställa en fråga som jag funderar på. Om man är döv sedan födseln, har man en... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 662
Senast: Snowball
·
Fordon Jag är så trött på vår gamla skrutt till bil och funderar på en ny. Jag vill ha en miljöbil, kanske helst en elbil, och jag funderar på... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 468
Samhälle Hej! Att man riktar ett förslag åt hästnäringen för att minska övergödning är för mig att sila mygg och svälja elefanter... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 143
Senast: Manji
·
Hemmet Någon som har stylist hemmet inför försäljning? Tror ni det höjde priset? Vi har sagt nej till fullständig styling där de packar ner...
Svar
12
· Visningar
1 267
Kropp & Själ Jag är snart 40 och för första gången har jag fått svamp i underlivet. Tror jag. Har en brännande/kliande känsla ömt och svullet. Inget...
Svar
16
· Visningar
1 856
Senast: Villrådig
·
Kläder & Bli fin Jag har en hel del kläder med "konstig" skärning, öppen rygg, halterneck osv. Vanlig BH funkar inte under. Den syns och det tycker jag...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag behöver en ny väska som inte är en uttalad datorväska men som fungerar till att frakta dator i till och från jobbet och som inte är...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: lizan
·
Kläder & Bli fin Är på jakt efter den perfekta jackan som man kan ha allt från kalla sommardagar till kyliga höstdagar. Tänk er skaljacka fast fodrad...
Svar
7
· Visningar
650
Senast: Mineur
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Om ni ser någon i butik som smusslar ner något i en väska eller ficka vad gör ni? 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 218
Senast: Lattematte
·
Tjatter Jag har lite dålig koll på utbudet i Sverige nuförtiden, så Buke får hjälpa till! Vilken/vilka affärer skulle ni leta i om ni vore ute...
Svar
19
· Visningar
1 700
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Japp hörrni nu har reflex-tiderna börjat! Vad har ni eller vad har ni tänkt införskaffa för reflexer? Jag funderar på en sånhär, någon... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 257
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Jag skulle beställs D-vitamin tillskott och den sorten jag brukar ha innehåller 2 000 IE. Nu beställde jag av misstag hem en sort som...
Svar
16
· Visningar
1 283
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka