Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag gjorde mig illa i axeln för några veckor sen. Skulle sätta i en kontakt i väggen på ett lite svåråtkomligt ställe och vred axeln för...
Skola & Jobb
Kan man läsa samma universitetskurs på samma universitet två gånger? Jag har redan läst kursen och har betyg i den, så enda anledningen...
Juridik & Ekonomi
Hej!
Hoppas att det inte är helt fel ställe att posta den här frågan..
Jag bor i en bostadsrätt på andra våningen och har fått stå ut...
Juridik & Ekonomi
Jag blir inte riktigt klok på hur sjukskrivning fungerar, och undrar om någon kan hjälpa mig alt. leda mig till rätt instans som jag kan...
Kropp & Själ
Är på jakt efter ett snällt, helst veganskt schampo men som ändå rengör effektivt. Extra plus om det fungerar lite extra bra på hår som...
Trädgård & Växter
Jag har tidigare haft murgröna med samma problem. Nu har jag en vaxranka. Den trivs fint och växer bra. Tills en fullständig invasion av...
Trädgård & Växter
Jag har nog råkat övergöda min jordgubbar för bladen är gigantiska och karten vill inte utvecklas. Det är som en skog men stora frodiga...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...