Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som åkt med Inlandsbanan? :) Jag har länge velat åka den och nu ser det ut att kunna bli av...! Jag/vi vill åka antingen hela...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: Korven
·
Tjatter När jag var barn bodde vi utomlands, oftast utan el o telefon, att ringa släkten i Sverige var en heldagsutflykt. Först ta sig till en... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 589
Senast: Korven
·
Trädgård & Växter Den här känns jag inte bekant med. Är det någon som kan presentera oss?
Svar
6
· Visningar
1 014
Tjatter Det är så roligt när man snubblar över gamla trådar. Här är en där en framsynt bukefalist efterlyste en gillaknapp - redan 2012. :D... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
11 799
Senast: Happimess
·
Tjatter Den här leksaken fick jag i julklapp troligtvis 1992 eller 1993. När man trycker på knapparna spelar leksaken upp djurläten. Inget...
Svar
15
· Visningar
2 330
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid haft problem med bakteriell vaginos, och jag vet inte hur jag ska bli av med det. Förra våren behandlades...
Svar
13
· Visningar
9 655
Senast: honung
·
Juridik & Ekonomi Udda rubrik men.. Jag beställde saker från apotek hjärtat i torsdags. Valde att beställa där då de har 20% och alternativet hemleverans...
Svar
13
· Visningar
1 410
Kultur Vilken säsong ska jag titta på tycker ni? Har sett igenom serien3 ggr å har en total vägra lämna soffan dag. 2
Svar
39
· Visningar
3 103
Senast: Sel
·
Kultur För ett tag sen (jag är urusel på tidsuppfattning men uppskattningsvis för 1/2-1 år sedan) ville kompisen och jag se en film på bio...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Jag tror jag är i en ohållbar jobbsituation. Jag är snart klar med mitt första år som doktorand, och jag känner att jag inte orkar mer... 2
Svar
27
· Visningar
10 119
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Idag släpps Åsa Erlandssons dokumentär om fallet med bäbisen som kastades ner i en kraftverksdamm. En sån otrolig stark berättelse... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 872
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Nu ska jag inte ropa hej än, men det verkar än så länge lovande! Efter att hormonerna har återgått till det normala efter yngsta...
Svar
9
· Visningar
3 013
Senast: gulan
·
Fritid Vi ska köpa en portabel högtalare till en förening jag är aktiv i och till den ska det också skaffas en mikrofon. Det går självklart att...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag har googlat men min fråga är kanske för dum för att någon annan ska ha undrat :o Batteridrivna blockljus. Jag vill ha sådana i...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Jag får stötar! Har problem med att jag får stötar i öronen av headset/hörlurar. De har just nu började ge mig stötar, knappt 24 timmar...
Svar
4
· Visningar
2 226
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Bakom vårt hus ligger en åker som tillhör grannbonden. Den har varit rätt blöt i mitten så nu håller de på och dränerar den. Vi har en...
Svar
17
· Visningar
3 407
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag är ute på min mammas lantställe och i trädgården växer lavendel :love: Vill på något sätt kunna få med mig hem att torka och göra...
Svar
3
· Visningar
554
  • Låst
Tjatter Jag blev lite inspirerad efter att detta gång på gång dykt upp på min twitter de senaste dagarna och tänkte se om det vore något som... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 914
Senast: Tassetass
·
Relationer Hur förlikar man sig med att ens partner har en helt annan lägsta nivå gällande städning hemma? Jag är absolut inte perfektionist eller... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
14 282
Senast: Tassetass
·
Hemmet Har gått och blivit med bostadsrätt! Dock är tapeterna fula och dessutom dåligt uppsatta. Det är bubblor i tapeterna och inte raka...
Svar
10
· Visningar
2 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka