Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Blev riven av ena katten i natt. Ett rejält rivmärke tvärs över ögonlocket och en liten rispa i mitten. Själva rivmärket är svullet och...
Kropp & Själ
Jag tycker att jag fått allt sämre hållning de senaste åren, att jag liksom kutar med ryggen kring skuldrorna framförallt. Jag sitter ju...
Kropp & Själ
Ni som är sådär pigga och fulla med energi - var är er hemlighet? Vad äter ni och vad äter ni absolut inte? Hur sover ni? Hur tänker ni...
Kropp & Själ
Jag håller på att bli tokig!
I våras och somras var mitt hår riktigt bra. Tvättade det ca 2 ggr i veckan och det höll sig fräscht mellan...
IT & mobiler
Behöver köpa ny dator då min både börjar bli gammal och touchplattan har gett upp nu vilket inte är ultimat på en lapptopp.
Räcker 4 gb...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...