Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har försökt att leta efter en liknande tråd men hittar den inte. Jag är lite nyfiken på dagens teknik och hur pass bra bilder våra...
Svar
14
· Visningar
1 028
Senast: A_NN_A
·
Relationer Jag har en mentor på mitt jobb som hjälper och stöttar mig massor. Hon ger fina små gåvor och lämnar uppmuntrande lappar etc. Jag känner...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: lady_vip
·
Fritid Vilket är ditt godaste recept på kladdkaka, alternativt vilken är din godaste kladdkaka? Det behöver inte vara en ”orginal” kladdkaka... 2
Svar
21
· Visningar
3 665
Kropp & Själ Blev riven av ena katten i natt. Ett rejält rivmärke tvärs över ögonlocket och en liten rispa i mitten. Själva rivmärket är svullet och...
Svar
8
· Visningar
1 639
Senast: åke
·
Kropp & Själ Jag tycker att jag fått allt sämre hållning de senaste åren, att jag liksom kutar med ryggen kring skuldrorna framförallt. Jag sitter ju...
Svar
15
· Visningar
1 947
Senast: Rie
·
Hemmet Var hittar jag ett sånt här (nätet/gallret/vaddetnukallas alltså) Att tillverka själv är uteslutet pga ingen tid alls. Har googlat... 2
Svar
30
· Visningar
6 128
Senast: BernT
·
Samhälle Jag läser gärna nyheter på nätet men nuemra är det väldigt få artiklar som man kan läsa kostnadsfritt tyvärr. Vissa, som Aftonbladet... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 768
Kropp & Själ Ni som är sådär pigga och fulla med energi - var är er hemlighet? Vad äter ni och vad äter ni absolut inte? Hur sover ni? Hur tänker ni... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 503
Senast: Ramona
·
Äldre Efter att jag gått halva tiden på min författarkurs så känner jag mer än någonsin att jag vill komma bort någonstans inspirerande och... 2
Svar
27
· Visningar
1 995
Senast: Miran
·
Äldre Har blivit sjuk igen denna gång med hög feber och frossa samt det gör ont när jag hostar och i bland när jag andas. Kan det vara...
Svar
2
· Visningar
456
Senast: annie_cool
·
Äldre Det är bara att ge vika för ryggens önskemål. Mina vardagsskor av höstmodell, jobbets golv och min rygg är inte kompatibla. Hoppas att...
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Idag fick jag en riktigt märklig räkning. Jag har idag alltså fått en räkning för ett uteblivet besök hos psykiatrin i slutet av...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: Tokyo
·
Hemmet Detta som sitter på väggen, det vita halvägs upp, vad heter det? :) http://forumbilder.se/GA5S4/345b4a37-fb38-4363-a384-95ad059375b6
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: hvala
·
Äldre Hej! Söker titeln på en låt jag inte kan få ur huvudet. Hoppas på att få mycket hjälp. Nedanför finns en youtubelänk där jag försöker...
Svar
14
· Visningar
1 333
Senast: bekos
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig! I våras och somras var mitt hår riktigt bra. Tvättade det ca 2 ggr i veckan och det höll sig fräscht mellan...
Svar
10
· Visningar
1 649
Senast: lilstar
·
Äldre Alltså nu undrar jag vad ni tycker. Jag blir kontaktad av min pv's chef och kollegor när dom inte får tag på min pv? Vi känner alla... 2
Svar
22
· Visningar
2 475
Senast: lilstar
·
IT & mobiler Behöver köpa ny dator då min både börjar bli gammal och touchplattan har gett upp nu vilket inte är ultimat på en lapptopp. Räcker 4 gb...
Svar
14
· Visningar
727
Senast: Anders
·
Äldre Säg att man har en budget på ca 10.000:- (inkl. flyg/transfer/boende /mat/ev. resor med kollektivtrafik och gärna shopping eller annat...
Svar
10
· Visningar
815
Senast: YorkWann
·
Kropp & Själ Hur bra minne har ni? Jag har så dåligt minne, jag kommer inte ihåg saker, varken saker som händer nu vad jag tex ska handla mm eller...
Svar
11
· Visningar
564
Hemmet Jag hoppas kunna köpa hus nästa år. Men som Stockholmsbo och ensamstående med en medellön, har jag inte mycket pengar att spela med. Så... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
12 051
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka