Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon gång man verkligen behöver sin smartphone är det ju när man är bortrest! :o Eftersom jag velat undvika att bli ruinerad...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag var och fick borttaget ett födelsemärke igår. Efter ingreppet sattes det på ett riktigt stort plåster över såret (som kanske är 3 cm...
Svar
18
· Visningar
16 325
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag dricker oerhört sällan alkoholhaltiga drycker numera och när jag väl gör det så blir det tämligen måttliga mängder - typ en...
Svar
4
· Visningar
3 879
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Min pappa lider troligen av lungfibros:cry: Funderar nu om det finns någon här som har erfarenhet av sjukdomen, förloppet och olika...
Svar
6
· Visningar
4 985
Senast: fluffig
·
Kropp & Själ Hur vanligt förekommande är det? Jag har till och från i ett par månader haft hjärtklappning då och då, inte ofta så jag har inte...
Svar
12
· Visningar
4 224
Kropp & Själ Jag har torrt hår som fan. Har blekt det ett antal ggr, så det är ju skadat. Det blir statiskt med och blir fett efter 3 dagar i...
2 3
Svar
40
· Visningar
27 380
Senast: doglover
·
Kropp & Själ Är det någon här på buke som gjort en näsplastik och har lust att dela med sig av sin erfarenhet? Jag är nästan helt säker på att jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
13 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp