Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Jag har tidigare bett om hjälp för mitt marsvin var löst i magen. Nu visar det sig att det är kindtänderna det är fel på, och det finns...
Svar
10
· Visningar
3 253
Senast: havet
·
R
Övr. Djur vad äre för fel på min lilla älskling? :confused: han äter normalt o dricker som han ska... :) men han har likksom börjat att ramla när...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: rat_girl_4ever
·
Yey
Övr. Djur Köpte två nya råttor i tisdags :) Två grabbar, Gudrun och Sivert :love: Nu är jag glad :banana:
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Fjunet
·
R
Lantbruksdjur och är nu lösa i magen. Ifall man ska ge foderjäst bör det då ges torrt (som betfor)?
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Rikkan
·
L
Övr. Djur Jag fick en nybyggd, ättefin och stor utebur till marsvinen i julklapp! Dom ska bo där i sommar!
Svar
2
· Visningar
721
Senast: LoveRindi
·
Övr. Djur vad ska jag då skaffa??? Har en liten dvärgvädurhona hona som är 3,5 månader, funderar på att skaffa en kompis till henne iallafall...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Marie_C
·
C
Övr. Djur .......
Svar
2
· Visningar
784
E
Övr. Djur Har presis blivit ägare till en liten dvärg hamster...(sibirisk) Nån som har en o kan berätta lite om dom??? KRAM
Svar
4
· Visningar
1 429
F
Övr. Djur Jag trodde inte första killingen skulle komma förrän i början av januari, men jag missbedömde visst betäckningsdatumet. Det blev en...
Svar
4
· Visningar
826
V
Övr. Djur :( Hittade 6 små svarta kryp i hennes päls ,på slutet av ryggen bland virvlarna (hon har två och en halv ;)) . Hon e iallafall lite...
Svar
7
· Visningar
2 670
Senast: Orfeus
·
H
Övr. Djur Vad får era marsvin i julklapp? Mina får ett paket gnagarstänger med citrus smak och en stor burk med lyxiga fettfrön som de älskar...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: Heulwen
·
Övr. Djur Gick förbi djuravdelningen på ica häromdagen och såg att de hade nånting som hette mjölklinser som man skulle ge smågnagare som godis...
Svar
15
· Visningar
1 396
Senast: Stollan
·
Övr. Djur I senaste räkningen av marsvinshanar hade vi 30st!!! Iofs är 14 av de tillsalu men 30! Vet inte hur många honor vi har men de är väl...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: Stollan
·
T
Övr. Djur Brukar man klippa toppen på näbben hos påfåglar? Anledningen är att vi ha en i stallet med en näbb som börjar bli krokig och medför...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Tuki
·
M
Övr. Djur Hur ska jag få min minigris att sluta kissa inne? Det tar verkligen knäcken på mig, o inte minst min sambo..... Jag gör allt för min...
Svar
5
· Visningar
1 601
T
Övr. Djur Vi har två kanariefåglar hemma som fick en liten unge igår på julafton. Vi har inte sett att mamman har matat sin unge, ska hon inte...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Fjunet
·
K
Övr. Djur Nu är det ca 2 veckor kvar tills Frejas bäbbar kommer. Hon blir rundare och rundare. Har gått upp 10 g på 2 dagar och jisses vad det...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Emmizen85
·
Övr. Djur Nu har vi lagt om kosten för familjens hermelin. Nu får han: * Fri tillgång på hö i höhäck * 1 msk kaninpellets/dag * 1,5 dl...
2
Svar
24
· Visningar
3 527
Senast: Mischmasch
·
Övr. Djur Idag så fick vi åka till veterinären med min lilla hamsterpojke med hans inflammerade öga, som var alldeles igentäppt och varigt. Hans...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: Julia_G
·
T
Övr. Djur Nu ska jag äntligen skaffa hamster! Helt plötsligt gick mina små föräldrar med på det! :bow: Är så lycklig! Mitt första inomhusdjur...
Svar
6
· Visningar
1 371
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp