Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Först vill jag tacka alla er som gav mig råd när jag hittade lilla Ninja :). Vi har bestämt oss för att försöka omplacera henne, hon är...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vet ni om det finns någon bra litteratur om dessa? Funderar på att utöka vår "djurpark" med några sådana och behöver lära mig lite mer...
Svar
12
· Visningar
3 109
Övr. Djur Fortsätter att undra om kaniner, vi är ju nyblivna mattar till en söt dvärgvädur vid namn Ronja. Hon vill gärna bita i kläderna, inte så...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: Catta
·
G
Övr. Djur att jag vill ha ett marsvin i julklapp . vad behöver en sån :confused: en bur o vatten men va käkar dom ? lr vad kostar maten ungefär :p
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 970
Senast: Youma
·
K
Övr. Djur Har två marsvinshonor som är dräktiga. En ska föda i början på Januari och den andra i mitten. Undrar om det är något speciellt jag ska...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: Karamella
·
H
Övr. Djur jag har nys fått en vatten sköldpadda av min syster :)och jag undrar om man kan ha dem utomhus på sommrarna. Eller blir det för kallt...
Svar
4
· Visningar
1 381
Senast: habby
·
Övr. Djur Råttorna har fått skabb så jag har kontaktat veterinär. Han sa att behandling med ivomec skulle bli onödigt dyrt och att tigusspray...
Svar
7
· Visningar
1 679
Senast: Isis
·
R
Lantbruksdjur Gör era får det? Jag släpper ut dom på dagen, har ingen hage. Dom är som hundar, fast busigare. Tackan kliver upp på bron och hoppar ner...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Rikkan
·
Q
Övr. Djur Hej, dvärg-getter, skulle villja veta allt som finns att veta om dessa små varelser. Foderstat, hur dom tål kyla, m.m. ja allt. Det...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: fejko
·
L
Övr. Djur För en månad sedan fick brorsan en vattensköldpadda. På djuraffären sa de att det skulle räcka med att enbart ge honom fullfoder i form...
Svar
8
· Visningar
2 543
Senast: Lill_Cherry
·
T
Lantbruksdjur Mina tackor har en speciel ritual på kvällarna. De motionerar.Jag har fåren gåendes runt huset på tomten och varje kväll springer de...
Svar
9
· Visningar
1 515
Senast: annele
·
N
Övr. Djur Kan en myskanka frysa ihjäl?? Hittade min kära Rudolf nästan livlös i sin box.Han tjippade efter andan. Tog in honom och la honom på...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Fifi
·
R
Övr. Djur Hur gammal är normalt en dvärgvädur när den slutar att växa? M.
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Raeman
·
S
Övr. Djur Blir så himla irriterad. Fick hem ett antal tjurar och allt var frid och fröjd. Tills jag rapporterar dom. Alla hade anmärkninga. Inte...
Svar
6
· Visningar
1 418
Senast: solbacka1
·
Övr. Djur När kan man börja träna att ha sele på kaninen, och när kan man börja hoppa så smått med dom. :confused: Våran hona är 3 månader.
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: pm
·
S
Övr. Djur Min kanin har hittat på något bus här på morgonen och antagligen fastnat med en bakklo någonstans så att den har gått av. Brottet är...
Svar
1
· Visningar
1 405
Senast: ninni_
·
S
Lantbruksdjur Hur får jag hönsen att värpa i värpredet och inte på golvet?
Svar
6
· Visningar
5 101
Senast: Stoppard
·
Övr. Djur Vet att det finns ett par fårägare härinne är själv fårägare. Min fråga är får som går ute i vintertid måste inte dom har någon form av...
Svar
8
· Visningar
1 201
H
Övr. Djur jag har en vattensköldpadda och undrar vilka grönsaker (frukter de kan äta?. Jag har ju hört att de inte äter vitkol.min sköldpadda äter...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: habby
·
Övr. Djur Läste att man måste ha pass för sällskapsdjur när man reser inom EU. ( http://www.djurensratt.se/articles/article.asp?id=944 ) Åsikter?
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp