Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

  • Låst
Islandshäst Ja, vad tror ni om den? Jag gillar inte riktigt hur knästöden ser ut tror jag..
2
Svar
23
· Visningar
5 073
Senast: Yeahnny
·
S
  • Låst
Islandshäst vad tycker ni om denna sadel?
Svar
9
· Visningar
2 220
Senast: Norrberge
·
Körning har nu äntligen fått den efterlängtade selen. Hur hänger man upp den på bästa sätt. Har ni bilder? Tackar tackar Fia
Svar
14
· Visningar
2 018
Senast: fossig
·
W
  • Låst
Övr. Grenar är det någon som bor i Göteborg som skulle vilja testa horseball?? jag skulle, det verkar jättekul.
Svar
2
· Visningar
915
Senast: western_showman
·
V
Islandshäst Jag är nyfiken på vad som kan skilja sig mellan islandshästar och andra hästar, t.ex. halvblod. Jag tänker inte på saker som gångarterna...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Michis
·
S
Dressyr Varför går så många dressyr hästar bakomhanden? Jag tycker var och varannan häst ser ut som den bara knäckt av i nacken och sen dragits...
Svar
19
· Visningar
1 736
Senast: PrinceFair
·
L
Övr. Grenar Hejsan,fick min irländska sadel idag, supersnygg, bara en korkad fråga.. Ska stiglägret sitta under kåpan eller som på en vanlig sadel...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Miss QT
·
N
Dressyr En fråga om hur "omatchade" man kan vara på tävling... Jag har svart kavaj, hjälm, stövlar och hästen har svart sadel och träns...
Svar
13
· Visningar
1 220
Senast: Nellie
·
Hoppning Jag och min älskling ska börja hoppa snart. Jag red in honom i sommras :) Hur ska jag få honom att tycka det är kul? Vi har löshoppat...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: belladonnas
·
Dressyr Jag har ett litet problem som jag tänkte att någon utav er kanske har något tips på hur jag ska göra.:d När jag arbetat med...
Svar
11
· Visningar
1 447
Senast: Uddatyp
·
L
Dressyr Vad har alla ni ponnyryttare för dressyrsadel på era hästar? Gärna med bild.
Svar
18
· Visningar
1 720
Senast: saandraaa
·
K
Islandshäst Jag har lite frågor angående dräktiga ston! Hur länge kan man rida på sitt sto? Hur länge kan dom gå med flocken som består av både...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: Boj
·
M
Hoppning För ett tag sen red jag i en lite äldre (nånstans mellan 5 och 10 år gammal) Butetsadel då jag passade en väns häst. Den var underbart...
Svar
13
· Visningar
4 768
Senast: sundance
·
Western Ja, nu ser ni sadel fråga i rubriken och nu tänker ni NEJJJJJJJJJ inte nu igen. Men jag undrar bara några saker. Det är några ord och...
Svar
16
· Visningar
1 810
Senast: Bill
·
H
Islandshäst Vad är det för någon gångart egentligen? Vad är takten på den? Har någon nån bild eller film på när en häst går i valhóp...
Svar
5
· Visningar
1 636
Senast: vdb
·
Övr. Grenar Färgsprakande fullblod Jag har hittat några fullblod i mystiska färger på angloarab.se. Till exempel hingsten I Was Framed på Irland...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: flashlight
·
J
Western Äääntligen, nästa lördag åker jag och hämtar den nya förmågan.. Det som bör tilläggas är att hon inte är tränad sen november, gått...
Svar
15
· Visningar
1 357
Senast: __Jeanette
·
C
Western Finns det något intresse för att starta en intresseförening för "ekonomiquarter" här hemma i Sverige? Svar gärna tillsammans med...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 790
Senast: carwes
·
Körning Jag ska om några veckor starta igång hästarna lite försiktigt.Men jag är nu osäker på hur jag bäst lägger upp igångsättningen av den...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: MadicDomino
·
S
Tävling under ett och samma år. Får en ponny det? Jag är vuxen, min medryttare 17 år och är båda sugna på att komma ut på lite lokala tävlingar...
Svar
13
· Visningar
1 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp