Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Lotta L här red sitt första amatör löp igår på Täby. Någon som vet hur det gick????
Svar
8
· Visningar
1 422
Senast: GoddessOfLove
·
B
Övr. Grenar så jag undrar om ni vet när det går? :cool: Jag skulle nämligen se ett löp på tv, men har aldrig koll på när de går! Vet ni när det är...
Svar
3
· Visningar
1 326
Senast: LottaL
·
C
Övr. Grenar vad krävs egentligen för att bli amatörtränare resp. Proffstränare? Jag anatar att man måste gå kurser och sånt, men måste man ha ridit...
Svar
2
· Visningar
1 593
Senast: LottaL
·
B
Övr. Grenar Någon härinne som ska åka på Steg 2-kursen på Strömsholm den 22-26 September? Lite nyfiken bara eftersom jag själv ska dit...
Svar
5
· Visningar
1 308
Senast: BJÖRKIS
·
T
Övr. Grenar Skulle tagit mig till Täby Galopp igår var d tänk.. Ville se Prince Valentine starta... Beslutade i sista stund att jag skulle stanna...
Svar
11
· Visningar
1 642
Senast: chrisse
·
L
Övr. Grenar Sitter och väntar och väntar och väntar... Är det fler än jag som väntar på besked om ansökan för HK-diskpenser att använda i "friska"...
Svar
8
· Visningar
1 844
Senast: Lejonelle
·
Övr. Grenar Har en underbar shettis som vi tog med till Täby för ett par dagar sen. En liten tjej som jag känner skulle rida honom. Voltträningen...
2
Svar
20
· Visningar
3 019
Senast: Ajabaja
·
D
Övr. Grenar Jag är så himla nyfiken på galoppen! Och har man en 2-årig arab så kanske det inte är helt fel heller även om det mest är på skoj i...
Svar
4
· Visningar
2 514
Senast: majti
·
I
Övr. Grenar ...vad väldresserade våra svenska träckare är! Besökte galoppen i USA i somras och det är läskigt att se deras träckare i ledvolten. De...
Svar
16
· Visningar
2 523
Senast: GoddessOfLove
·
T
Övr. Grenar Ngn som var där och såg hur det gick? Många som blev återköp?? Nr 27, vad va d för ngn häst?? (hörde en bekant som nämde den)...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: Mearas
·
S
Övr. Grenar någon mer än jag som ska dit? har två hästar från stallet som startar i klampenborg maraton :)
Svar
4
· Visningar
1 556
Senast: shady
·
Övr. Grenar Någon som känner til Jesper Hansson som brukar vara med på tornerspel????.......
Svar
6
· Visningar
1 801
Senast: grazzie
·
Övr. Grenar Nån som ska till Karlstad 30-31 augusti för att delta/titta på Sm i Tornerspel?
2
Svar
23
· Visningar
3 664
Senast: mnementh
·
T
Övr. Grenar Vilka ska gå på filmen!?! Jag kommer GARANTERAT gå på den, räknar ner dagarna! Sen slog en tanke mig... :idea: Skulle man inte...
Svar
17
· Visningar
2 161
Senast: mai
·
B
Övr. Grenar När visas det? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 837
Senast: Immaculate
·
Övr. Grenar I fram tiden så skulle jag vilja att min shettis ska få möjligheten att tävla galopp !! Måste jag anmäla honom redan nu eller hur skall...
Svar
8
· Visningar
2 180
Senast: Immaculate
·
K
Övr. Grenar Ngn som har koll på vilka dag d e man kan komma te täby med hästen/ponnyn??? :confused: :banana:
Svar
1
· Visningar
1 832
Senast: The_Last
·
T
Övr. Grenar Vilka ska dit?? Ser verkligen fram emot imorgon, o inte minst Breeders Trophy med First Edition! :d Fast egentligen hejar jag på en...
Svar
4
· Visningar
2 568
Senast: Mearas
·
B
Övr. Grenar Någon som ska åka till Newmarket på arbetsryttarutbildning nästa år??? Funderar på att göra det.Är det någon som har varit där och kan...
Svar
2
· Visningar
1 791
Senast: quintess
·
S
Övr. Grenar Hva gjør dere \"skjeve ryttere\" (scoliose) for å ta hensyn til hesten? Selv har jeg scoliose, og sitter muligens skjevt (men jeg...
Svar
3
· Visningar
1 923
Senast: sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp