Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

V
Avel Hej! Jag har en nordis-lippizaner valack vid namn Lusifer på 11 år. Han har okänd härstammning men har troligtvis funnit hans...
Svar
1
· Visningar
923
Senast: Rosett
·
T
Avel Hej Betäckte ett sto 10 juli. Efter det har hon inte brunstat om... Dräktig tänkte jag... För hon kom inte in i ny brunst och...
Svar
4
· Visningar
1 871
Senast: Cornelia
·
G
Avel Undrar om det är någon som har bra koll på hingsten Burggraaf? (vet hans stam, hur han ser ut) Vad tycker ni om Landgraf 1-Ladykiller...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: Barbados
·
Avel Det lär ska finnas en varmblodig travhingst och en dressyrhingst med samma namn. Dressyrhingsten ska ha ett tillägg efter sitt namn...
Svar
5
· Visningar
1 572
Senast: Pazuzu
·
Avel Jag har fått många bud om när det är lämpligt att kastrera sin hingst om man vill göra det så tidigt som möjligt. Vad är er åsikt om...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 353
Senast: kopparberg
·
Avel Hej! Jag har betäckt mitt sto med Quality Time och undrar om fler har gjort det i år eller tidigare? Har någon en avkomma eller sett...
Svar
4
· Visningar
1 751
Senast: anpe
·
Avel e: Quidam de revel. Någon som har en avkomma efter honom eller har ridit en?Hur var den i temperamentet i så fall? Vart står Quinar för...
Svar
6
· Visningar
1 494
Senast: Jeps
·
K
Avel Hej! Jag funderar på om man betäcker ett new forest sto med en unghingst (ej avlesvärdera ännu, allstå ej godkänd) som är connemara...
Svar
16
· Visningar
2 079
Senast: poloplayer
·
Avel Är väldigt sugen på att lägga Hampton på mitt sto, och vill gärna höra om era erfarenheter av honom. Vad vet ni om honom? Vad lämnar...
Svar
2
· Visningar
828
Avel Jag har inte haft någon häst på snart sex år och inte ridit på mer än fem år. Ibland känns det helt ok, men då och då tänker jag att jag...
Svar
2
· Visningar
3 399
Senast: faithbringer
·
A
Avel Tjosan, har en liten frieser korsning och jag är väldigt nyfiken på att se hur era ser ut, era erfarenheter utav dem och liknande. Har...
Svar
3
· Visningar
4 140
Senast: vacky
·
S
Avel Jag hittar inte så mkt info om honom på webben. Har ngn koll på exteriörbedömningen? Vad tycker ni om honom? Har ngn sett en avkomma? Är...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
17 932
Senast: guppey
·
T
Avel Jag har ett sto som visar alla tecken på att vara dräktig. Hon är beräknad till att föla i slutet av juli/början av aug, alltså nu. MEN...
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: CK
·
M
Avel Är på väg att köpa arab men behöver veta mer om stammarna på de vi kommer att kika på. Så känner ni till dessa hingstar samt vad de...
2
Svar
35
· Visningar
4 961
Avel Var kan jag hitta dessa? det måste väl finnas någon lista över respektive län? letat men kan inte hitta någon sådan. Den som gjorde det...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Görel
·
Avel Jag har ställt in mig på att sälja mitt sto efter den här fölungen. Men hur gör man när det finns ett föl vid sidan? Annonserar man...
Svar
2
· Visningar
1 543
Senast: Pooh
·
C
Avel Är det någon som vet något om hur hans avkommor blir till exteriören, temperamentet och gången? Jag har googlat lite, men hittar inte så...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: KickiH
·
Avel Mitt sto är skadat och nu måste jag snabbt bestämma mig för hingst om jag ska hinna betäcka. Jag vill ha massa förslag! Sto: Aerline...
Svar
17
· Visningar
2 204
Senast: Zog
·
Avel Skulle vilja ha lite hjälp om denna pojk. Vad lämnar han? Lämnar han stort? Lämnar han uppförsbackar? Vad var hans poäng från 5 års? Vad...
Svar
7
· Visningar
1 746
Avel Jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera rubriken men jag hoppas att många kunniga svarar! :laugh: Det är så att två utav...
2
Svar
23
· Visningar
2 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Jättehungrig katt
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp