Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Det är alltid samma känsla av förvåning som kommer över mig (fast i morgonstressen skulle jag nog ge det ett annat ord ;)) när skolan...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: mian1
·
A
Övr. Barn Vi har väl börjat acceptera att han kissar i sängen på natten trots att han aldrig dricker något efter kl 17 och kissar sista han gör...
2 3
Svar
45
· Visningar
31 686
Senast: kamomillo
·
Övr. Barn Jag ska bli gudmor till min bästa vänninas underbara lilla grabb. Men vad köper man för present när man är gudmor? Jag vill inte köpa...
Svar
10
· Visningar
3 351
Senast: Wassego
·
Övr. Barn Hej igen! För en tid sedan postade jag en tråd där min ex-sambo lämnat mig- där jag var gravid i sjätte månaden. Jag fick oerhört...
2
Svar
25
· Visningar
2 733
Senast: Diplomaten
·
Övr. Barn Vet att Drako tidigare tillverkat små storlekar men finns Drako fortfarande? Är det någon annars som vet var man kan få tag på ridbyxor...
Svar
8
· Visningar
1 705
Senast: Maléne
·
Övr. Barn Jag tänkte ordna med kuddar som fungerar att bygga koja med i barnens rum. Någon som kan tipsa om vilka kuddar som passar och var man...
Svar
5
· Visningar
3 598
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Är det någon som vet om det finns något ställe (på internet) där man kan se serien Såna är mammor? Hade så gärna velat se hela serien...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Minna86
·
Övr. Barn Tittar på Supernanny, håller inte med om allt hon gör men tycker det är intressant. Var då en pappa som skulle ta "sexsnacket" med...
2
Svar
20
· Visningar
2 801
Övr. Barn Jag har fått högre årsinkomst. Hur ändrar jag det? Hittade ingenstans på hemsidan där jag kunde fylla i den nya. Säg inte att man...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Loke fyller 3 år nästa månad. Det känns som en milstolpe, en "stor" grej för mig att han fyller hela 3 år! Men jag har totalt...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: doglover
·
Övr. Barn Vad är de bra för egentligen? Min 6-åring opererade bort sina polyper i början av sommaren. Har en längre tid haft svårt att andas och...
Svar
2
· Visningar
2 578
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Någon som har en flicka som bara uppvisar ADHD problematik hemma? Vår flicka är nu 7½ år och hennes problematik visas bara här hemma...
Svar
12
· Visningar
3 408
Senast: Coop
·
Övr. Barn hej alla där ute. kände att jag måste få skriva några rader innan ja tappar allt vett som finns i mitt huvud! ska göra en lång historia...
Svar
7
· Visningar
1 985
Senast: Tahari
·
Övr. Barn Har aldrig haft någon, men funderar på en till vintern till min 2åring! Ris & Ros motages tacksammt, bara det bästa är gott nog åt...
2
Svar
39
· Visningar
7 988
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn När jag läser här så läser jag ibland med ett litet leende på läpparna. Jag läser om oro för inskolning, matproblem, sömnproblem och...
Svar
11
· Visningar
1 630
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Hej alla, Jag hoppas ingen blir upprörd över att jag väljer att fråga här istället för att googla/söka på andra ställen. Jag har...
2
Svar
35
· Visningar
10 139
Senast: rutans
·
C
Övr. Barn Nu är jag lite förvirrad. Slutade med p-piller i januari ungefär. Har sen dess haft fortsatt regelbunden mens. Började räkna dagar de...
Svar
7
· Visningar
84 793
Senast: natsu
·
Övr. Barn Nån som har erfarenhet av en sån? Är det värt att skaffa en? I samband med skolavslutningen drabbades vi av löss för första gången...
Svar
2
· Visningar
1 372
Senast: mino
·
N
Övr. Barn Jag måste bara få gnälla lite... Vi är en familj med tre barn, två pojkar som är 7 år och 5,5 år och en flicka som är 2,5 år. Vi bor...
2
Svar
34
· Visningar
6 204
Senast: cirkus
·
K
Övr. Barn Är väldigt orolig över att jag kanske är gravid fast det borde vara helt omöjligt egentligen..tror jag.. Hade sex för ca 2.5 vecka...
Svar
8
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp