Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Övr. Barn Jag måste bara få gnälla lite... Vi är en familj med tre barn, två pojkar som är 7 år och 5,5 år och en flicka som är 2,5 år. Vi bor...
2
Svar
34
· Visningar
6 224
Senast: cirkus
·
K
Övr. Barn Är väldigt orolig över att jag kanske är gravid fast det borde vara helt omöjligt egentligen..tror jag.. Hade sex för ca 2.5 vecka...
Svar
8
· Visningar
1 329
M
Övr. Barn Hej för ett år sedan ungefär så postade jag en tråd om att min man hade dåligt med spermier, det visade sig vid det andra provet att...
2
Svar
24
· Visningar
4 150
Senast: Javan
·
Övr. Barn En diskussion som kom upp. Får man ta med sig vänner till en förlossning? Alltså inte in i själva rummet, men sitta utanför rummet...
2
Svar
22
· Visningar
2 538
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag började fundera lite när jag läste en tråd där TS inte trivdes i att nästan aldrig ha fått någon barnvakt. Jag blev väl lite...
2
Svar
28
· Visningar
3 199
Senast: astronaut
·
O
Övr. Barn Vet inte om denna tråden ska vara här, men jag är föräldrer och barn är inblandat. Jag och min sambo har pratat en del om vad otrohet...
Svar
12
· Visningar
2 978
Senast: ameo
·
Övr. Barn är ett känsligt ämne för många har jag förstått och skulle vilja diskutera lite hur ni upplever det.:) Jag o pappan till min son...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Såg att det fanns en gammal tråd om skötväskor men det har säkert kommit ut en massa nytt sen dess så därför startar jag denna tråd...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 785
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Artikeln snodd från aftonbladet. Vi har ytligt bekanta som döpt om sin dotter efter dagisstart då det visade sig att det fanns en...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 161
Senast: sweep
·
R
Övr. Barn Nu är det inte jag som ska ha barn, utan en god vän som jag hjälper. Tänkte beställa hem lita bra att ha saker och en febertermometer...
Svar
19
· Visningar
4 478
Senast: Nisse
·
Övr. Barn Vindvissla med familj kommer till Sverige i sommar! Vi ska norröver och landar i Skövde den 1 augusti, någon som har lust att träffas?
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 560
Senast: leia
·
Övr. Barn Måste ha hjälp att tänka... Vet inte om jag är girig, eller om exet är snål... När vi separerade enades vi om att han skulle betala...
2
Svar
28
· Visningar
4 437
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer hela historien. Jag och mitt ex, alltså mamman till barnet det hela handlar om, separerade i december när hon fortfarande...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
24 481
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Sparar ni allt? Vad sparar ni inte? hur sparar ni det? Som bekant :D släpar barnen hem en himla massa från både förskolan och skolan...
Svar
10
· Visningar
2 091
Övr. Barn Nu verkar det vara dax igen. Har hänt saker under tiden i mitt senaste förhållande som gör att vi hade valt att gå skilda vägar. Kanske...
Svar
5
· Visningar
2 139
C
Övr. Barn Undrar om det finns några mammor här som bor i Stockhoms södra förorter?
2
Svar
24
· Visningar
2 108
Senast: eyz
·
A
Övr. Barn hej, jag o min partner har haft två missfall, vi har försökt skaffa barn nu i 4 år, tre år sen kom första olyckan,´6 mån sen andra...
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: Mr_Magic
·
Övr. Barn Vart kan man läsa MER om hur en vardag BÖR se ut för ett barn med Adhd ? Vart kan man söka hjälp och kunskap ? Det handlar om en 13...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn För att göra en lång historia superkort så var jag på en föreläsning om bla ADHD för ett tag sen och efter det har jag fått en konstig...
2
Svar
24
· Visningar
3 922
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Barn Har bestämt mig för att det blir en sådan vagn nu. Provkörde massa 3-hjuliga idag och den var helt klart bäst och tig minimal plats...
Svar
6
· Visningar
2 451
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp